Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 198/2018
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 12.10.2018
  • Značka:
  • K077162
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Dunková Nicole
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Veľké Blahovo 135, 93001 Veľké Blahovo
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 08.10.1995
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Eva Timár Myjavcová
Sídlo správcu: Štúrova 42, 92701 Šaľa
Kotakt na správcu : office@timarpartners.com
Spisová značka správcovského spisu : 36OdK/157/2018 S1527
Spisová značka súdneho spisu : 36OdK/157/2018
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Mgr. Eva Timár Myjavcová, správca úpadcu- Nicole Dunková, nar.: 08.10.1995, bytom Veľké Blahovo 135, 930 01 Veľké Blahovo, v konkurznom konaní vedenom pred Okresným súdom Trnava pod sp. zn. 36OdK/157/2018, týmto v zmysle ust. § 167p ods. 1 zákona o konkurze a reštrukturalizácii (zák. č. 7/2005 Z.z. v znení neskorších právnych predpisov) vyhlasuje I. kolo ponukového konania, na majetok úpadcu, nasledovne:

Predmet ponukového konania:

Motorové vozidlo, Chevrolet Epica KLAL, EČV: 140ER, WIN: KL1LF69RJ7B058548, rok výroby 2007– súpisová hodnota - 5 500,- eur (OBV 195/2018)

Podmienky ponukového konania:

  1. Predmet ponukového konania bude speňažovaný za najvyššiu ponúknutú cenu.
  2. Záujemca predloží svoju ponuku na adrese správcu: Mgr. Eva Timár Myjavcová, správca, so sídlom Štúrova 42, 927 01 Šaľa, osobne alebo poštou, najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, v zalepenej obálke s označením „ponukové konanie – Nicole Dunková- neotvárať“. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť.
  3. Ponuka musí obsahovať:
  • označenie záujemcu s uvedením mena, priezviska, rodného čísla, bydliska, resp. obchodného mena, sídla a IČO,
  • preukázanie právnej subjektivity záujemcu – právnická osoba doloží originál aktuálneho výpisu z obchodného registra nie starší ako 30 dní od predloženia ponuky; fyzická osoba – podnikateľ predloží overenú fotokópiu preukazu totožnosti a originál aktuálneho výpisu zo živnostenského registra  alebo iného verejného registra, ktorý nesmie byť starší ako 30 dní; fyzická osoba –nepodnikateľ predloží overenú fotokópiu preukazu totožnosti a v prípade manželov doklad i tom, či predmet kúpy bude patriť do výlučného vlastníctva kupujúceho alebo bude súčasťou BSM, eventuálne súhlas manžela na použitie prostriedkov patriacich do BSM,
  • označenie majetku, ktorý je predmetom predaja, ktoré označenie musí byť zhodné s jeho označením uvedeným v zozname majetku určeného na predaj,
  • návrh kúpnej ceny v eurách
  • doklad o zaplatení zálohy na kúpnu cenu vo výške 100% z navrhovanej kúpnej ceny, na účet správcu, vedený v Prima Banka, a.s., IBAN: SK08 3100 0000 0042 3017 7504,
  • doklad o finančnom krytí záujemcom ponúkanej kúpnej ceny (výpis z bankového účtu, banková záruka a pod.),
  • čestné vyhlásenie záujemcu o neexistencii záväzkov voči úpadcovi; záväzná ponuka, ku ktorej bude priložené čestné vyhlásenie s nepravdivými, resp. nesprávnymi údajmi, o záväzkoch voči úpadcovi, nebude považovaná za riadne podanú,
  • označenie bankového účtu, na ktorý správca poukáže v prípade neúspechu záujemcu, záujemcovi uhradenú zálohu na kúpnu cenu,
  • vyhlásenie o súhlase so zmluvnou pokutou vo výške 10% z navrhovanej kúpnej ceny, ak v stanovenej lehote víťazný záujemca neuzatvorí so správcom zmluvu, keď jeho ponuka bude vyhodnotená ako víťazná, ako aj vyhlásenie o súhlase s úrokom z omeškania vo výške 0,05% zo zostatku záujemcom navrhovanej kúpnej ceny, a to za každý aj začatý deň omeškania, v prípadne, ak víťazný záujemca neuhradí včas zostatok ním navrhovanej kúpnej ceny podľa pokynu správcu.
  1. Každý záujemca môže predložiť iba jednu ponuku. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového kola, záujemca nie je oprávnený do skončenia ponukového konania predloženú ponuku meniť alebo vziať späť. Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti, resp. obsahujú nepravdivé informácie sa neprihliada.
  2. Lehota na predkladanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia oznámenia v Obchodnom vestníku (prvý deň lehoty je deň nasledujúci po zverejnení podmienok ponukového kola v Obchodnom vestníku). Ak koniec lehoty pripadne na sviatok alebo deň pracovného pokoja, je koniec lehoty najbližší pracovný deň.
  3. Otváranie obálok sa uskutoční, 20- ty deň odo dňa zverejnenia oznámenia o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku v sídle kancelárie správcu na ulici Štúrova 42, 927 01 Šaľa. Ak tento deň pripadne na sviatok alebo deň pracovného pokoja, otváranie obálok sa uskutoční v najbližší pracovný deň. V prípade, ak sa oddelený veriteľ na otváraní obálok nezúčastní, nebráni táto skutočnosť správcovi obálky otvoriť.
  4. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 10 dní odo dňa otvárania obálok. O vyhodnotení ponúk bude správca záujemcov písomne informovať. Za úspešného účastníka v ponukovom konaní sa považuje ten účastník, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako úplná, a ktorý ponúkol najvyššiu kúpnu cenu, ktorá bola ako záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet správcu. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. S úspešným uchádzačom je správca povinný bezodkladne pripraviť a uzavrieť kúpnu zmluvu. Ak účastník ani po výzve správcu neuzavrie kúpnu zmluvu, správca vráti účastníkovi zloženú zálohu a účastníka z ponukového konania vyradí. Ak došlo k vyradeniu úspešného účastníka, vykoná sa bezodkladne opakované vyhodnotenie, v ktorom uspeje ten účastník, ktorý splnil podmienky ponukového konania a ponúkol ďalšiu najvyššiu kúpnu cenu; postup sa opakuje až dovtedy, kým nie je ponukové konanie skončené.
  5. Náklady na prepis vlastnícka na dopravnom inšpektoráte, ako aj náklady na odvoz znáša v celom rozsahu záujemca.
  6. Neúspešným záujemcom správca vráti zložené finančné prostriedky najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

Skončenie ponukového konania:

Ponukové konanie sa končí ak nebola podaná ani jedna záväzná ponuka, alebo ak ani jednu podanú ponuku nemožno považovať za úplnú, alebo ak ani jeden úspešný uchádzač neuzavrel kúpnu zmluvu, a to ani po opätovnom vyhodnotení.

Ostatné podmienky:

Každý z účastníkov znáša náklady na účasť v ponukovom konaní sám. Správca je oprávnený odmietnuť všetky návrhy a samotné ponukové konanie zrušiť. Správca môže podmienky ponukového konania podrobnejšie upraviť, avšak tak, aby nebola sťažená účasť čo najširšieho okruhu účastníkov. Záväzný výklad podmienok ponukového konania určuje správca.

Kontakty:

Bližšie informácie možno získať osobne v kancelárii správcu každý pracovný deň od 08.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcom ohlásení, poštou na adrese Štúrova 42, 927 01 Šaľa, alebo elektronicky e-mailom na adrese: office@timarpartners.com.

Správca neposkytuje informácie o počte záujemcov ani doručených záväzných ponukách. Správca bude po skončení ponukového konania písomne informovať iba úspešného účastníka.

V Šali, dňa 09.10.2018                          

 

Mgr. Eva Timár Myjavcová

správca