Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 194/2018
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 8.10.2018
  • Značka:
  • K075505
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Chudý Dušan
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Haburská 89/45, 82101 Bratislava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 29.03.1959
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Viola Dudáková
Sídlo správcu: Záhradnícka 36, 82109 Bratislava
Kotakt na správcu : 0903456315, dudakova@nextra.sk
Spisová značka správcovského spisu : 8OdK/258/2018/S32
Spisová značka súdneho spisu : 8OdK/258/2018
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

JUDr.Viola Dudáková, správca so sídlom kancelárie Záhradnícka 36, 82108 Bratislava, značka správcu S32, správca dlžníka Dušan Chudý, narodený 29.3.1959, trvale bytom Haburská 45, 821 01 Bratislava, v konkurznom konaní  vedenom pod sp. zn. 8OdK/258/2018 v súlade s § 167p zák.č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vyhlasuje 1. kolo verejného ponukového konania na predaj súpisovej zložky majetku všeobecnej podstaty, vedenej v súpise  všeobecnej podstaty  podľa nasledovnej špecifikácie.

1.Typ súpisovej zložky majetku: POZEMOK

Popis: orná pôda vo výmere 802 m2, zapísaná na LV č. 1793 Okresného úradu Tvrdošín katastrálny odbor , pre katastrálne územie Zuberec,ako parc.č. 11337, reg.E, spoluvlastnícky podiel 1/1 .

 Majetok inej osoby ako úpadcu:

Tretia osoba:

Dôvod zapísania súpisovej zložky majetku tretej osoby:

Sporný zápis:

 Dôvod zapísania súpisovej zložky majetku: majetok podliehajúci konkurzu

 Deň zapísania súpisovej zložky majetku: 20.09.2018

Podmienky verejného ponukového konania: Záujemcovia o kúpu Predmetu speňažovania  budú ponuky zasielať na adresu sídla správcu v zalepených neotvorených obálkach s nápisom „Verejné ponukové konanie 8OdK/258/2018 – NEOTVÁRAŤ“. Na podávanie ponúk bude určených desať (10) kalendárnych dní odo dňa zverejnenia verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku (čas zverejnenia sa spravuje § 199 ods. 9 ZKR). V lehote podľa predchádzajúcej vety musí byť ponuka skutočne doručená správcovi, nielen podaná na pošte. Minimálna výška ponuky nie je stanovená. Podmienkou účasti vo verejnom ponukovom konaní je zloženie ponúknutej kúpnej ceny v plnom rozsahu záujemcom v hotovosti k rukám správcu alebo poštovým poukazom na adresu: JUDr. Viola Dudáková, správca, so sídlom kancelárie: Záhradnícka 36, 82108 Bratislava (do správy pre adresáta uveďte: „8OdK/258/2018“). Ak záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu nebude v plnom rozsahu zložená najneskôr v posledný deň lehoty na podávanie ponúk, na ponuku sa neprihliada. Otváranie obálok uskutoční správca do piatich (5) dní od skončenia lehoty na podávanie ponúk. Správca oznámi výsledky ponukového konania účastníkom ponukového konania písomne do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Úspešným účastníkom je účastník, ktorý ponúkne najvyššiu ponuku. V prípade rovnosti ponúk rozhodne žreb správcu. Úspešnému účastníkovi ponukového konania správca zašle návrh zmluvy podpísaný správcom s určením lehoty, do ktorej je úspešný účastník verejného ponukového konania povinný zmluvu podpísať. Nepodpísanie zmluvy v stanovenej lehote alebo jej podpísanie s výhradami zo strany úspešného účastníka verejného ponukového konania má za následok neuzavretie zmluvy a teda zmarenie verejného ponukového konania. Predmet speňažovania sa bude predávať v stave „ako stojí a leží“ a kupujúci si nebude môcť uplatňovať akékoľvek nároky proti správcovi a/alebo proti podstate. Náklady vykonania zmien v príslušnej evidencii a akékoľvek iné administratívne náklady spojené s prevodom Predmetu speňažovania bude znášať kupujúci. Právo úspešného účastníka na uzavretie zmluvy k Predmetu speňažovania je podmienené tým, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty podľa § 167r ods. 2 ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní do desiatich (10) dní od skončenia ponukového konania, t. j. od dátumu otvárania obálok. Neúspešným účastníkom bude záloha vrátená bezhotovostným prevodom na účet do piatich (5) dní od dátumu otvárania obálok. Ak oprávnená osoba zrealizuje svoje právo podľa § 167r ods. 2 ZKR, záloha bude úspešnému účastníkovi vrátená do piatich (5) dní odo dňa vykúpenia Predmetu speňažovania oprávnenou osobou. Účastníci na tento účel v ponuke správcovi oznámia platobné údaje.

 V Bratislave, dňa 03.10..2018.

 JUDr. Viola Dudáková

    správca