Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | Vladimíra Nagyová |
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Dostojevského 2514/1, 05801 Poprad |
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 08.06.1980 |
Obchodné meno správcu: | |
Titul, meno a priezvisko správcu: | Ing. Marta Prigancová |
Sídlo správcu: | Zámočnícka 165/3, 06801 Medzilaborce |
Kotakt na správcu : | marta.prigancova@centrum.sk, 0908/551 188 |
Spisová značka správcovského spisu : | 2OdK/235/2018 S1442 |
Spisová značka súdneho spisu : | 2OdK/235/2018 |
Druh podania : | Oznámenie o zostavení zoznamu pohľadávok proti všeobecnej podstate a zámere zostaviť rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty |
Ing. Marta Prigancová, správca majetku dlžníka Vladimíra Nagyová, nar. 08.06.1980, Dostojevského 2514/1, 058 01 Poprad (ďalej len „dlžník“), spis. zn. 2OdK/235/2018, príslušný súd Prešov, týmto v zmysle ust. § 96 ods. 2 k § 167u ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“), oznamujem zostavenie zoznamu pohľadávok proti všeobecnej podstate, ktoré boli alebo majú byť uspokojené z výťažku zaradeného do všeobecnej podstaty, a zároveň oznamujem svoj zámer zostaviť konečný rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty. I. Súpis všeobecnej podstaty bol zverejnený v Obchodnom vestníku 120/2018 dňa 22.06.2018 pod K04449 - ako iná majetková hodnota, poradové číslo 1, suma vo výške 69,91 Eur predstavuje zostatok finančných prostriedkov na účte dlžníka ku dňu vyhlásenia konkurzu a jeho prevedenie na účet správcu. Teda výťažok zo speňaženia majetku dlžníka celkom predstavuje sumu 69,91 Eur. II. Do Zoznamu pohľadávok bola zapísaná iba jedna pohľadávka veriteľa, poradové číslo 1, a to v celkovej výške 20 248,36 Eur. III.Náklady konkurzu (§167t ZKR) a) odmena správcu podľa § 167 t ods. 1 písm. a) ZKR k § 13 ods.1 k § 20 ods. 1, písm. b) vyhlášky č.665/2005 Z.z. spolu vo výške 10,48 Eur; b) náklady speňaženia podľa § 167 t ods. 1 písm. a) ZKR spolu vo výške 15,77 Eur, v tom: - kopírovanie, tlačenie dokladov (39x0,11 Eur + 18x0,12Eur) vo výške 8,25 Eur, - poštovné (OÚ Poprad 1,25 Eur, ORPZ ODI 1,25 Eur, dlžníčka 1,55 Eur + 1,25 Eur) vo výške 5,30 Eur, - kancelárske potreby – fa OFFICE DEPOT čís.. 5518004389 z 0403.2018 – alikvotná časť vo výške 2,22 Eur; c) paušálna náhrada za prácu s registrom úpadcov spolu vo výške 1,10 Eur, v tom: - § 24a písm. a) vyhlášky č.665/2005 Z.z. vo výške 0,60 Eur, - § 24a písm. b) vyhlášky č.665/2005 Z.z. vo výške 0,50 Eur, d) paušálna náhrada nákladov za vedenie kancelárie podľa § 24b písm. e) vyhlášky č.665/2005 Z.z., spolu vo výške 90,- Eur. Teda z uvedeného vyplýva, že náklady konkurzu predstavujú celkom sumu vo výške 117,35 Eur. (Ing. Marta Prigancová, správca) |
|