Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 138/2018
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 19.7.2018
  • Značka:
  • K052291
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Vladimíra Nagyová
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Dostojevského 2514/1, 05801 Poprad
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 08.06.1980
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Marta Prigancová
Sídlo správcu: Zámočnícka 165/3, 06801 Medzilaborce
Kotakt na správcu : marta.prigancova@centrum.sk, 0908/551 188
Spisová značka správcovského spisu : 2OdK/235/2018 S1442
Spisová značka súdneho spisu : 2OdK/235/2018
Druh podania : Oznámenie o zostavení zoznamu pohľadávok proti všeobecnej podstate a zámere zostaviť rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty

Ing. Marta Prigancová, správca majetku  dlžníka Vladimíra Nagyová, nar. 08.06.1980, Dostojevského 2514/1, 058 01 Poprad (ďalej len „dlžník“), spis. zn. 2OdK/235/2018, príslušný súd Prešov, týmto v zmysle ust. § 96 ods. 2 k § 167u ods. 1 zákona č. 7/2005 Z.z. o konkurze a reštrukturalizácii (ďalej len „ZKR“), oznamujem zostavenie zoznamu pohľadávok proti všeobecnej podstate, ktoré boli alebo majú byť uspokojené z výťažku zaradeného do všeobecnej podstaty, a zároveň oznamujem svoj zámer zostaviť konečný rozvrh výťažku zo všeobecnej podstaty.

I. Súpis všeobecnej podstaty bol zverejnený v Obchodnom vestníku 120/2018 dňa 22.06.2018 pod K04449 - ako iná majetková hodnota, poradové číslo 1, suma vo výške 69,91 Eur predstavuje zostatok finančných prostriedkov na účte dlžníka ku dňu vyhlásenia konkurzu a jeho prevedenie na účet správcu. Teda výťažok zo speňaženia majetku dlžníka celkom predstavuje sumu 69,91 Eur.

II. Do Zoznamu pohľadávok bola zapísaná iba jedna pohľadávka veriteľa, poradové číslo 1, a to v celkovej výške 20 248,36 Eur.

III.Náklady konkurzu (§167t ZKR)

a) odmena správcu podľa § 167 t ods. 1 písm. a) ZKR k § 13 ods.1 k § 20 ods. 1, písm. b) vyhlášky č.665/2005 Z.z. spolu vo výške 10,48 Eur;

b) náklady speňaženia podľa § 167 t ods. 1 písm. a) ZKR spolu vo výške 15,77 Eur, v tom:

- kopírovanie, tlačenie dokladov (39x0,11 Eur + 18x0,12Eur) vo výške 8,25 Eur,

- poštovné (OÚ Poprad 1,25 Eur, ORPZ ODI 1,25 Eur, dlžníčka 1,55 Eur + 1,25 Eur) vo výške 5,30 Eur,

- kancelárske potreby – fa OFFICE DEPOT čís.. 5518004389 z 0403.2018 – alikvotná časť vo výške 2,22 Eur;

c) paušálna náhrada za prácu s registrom úpadcov spolu vo výške 1,10 Eur, v tom:

- § 24a písm. a) vyhlášky č.665/2005 Z.z. vo výške 0,60 Eur,

- § 24a písm. b) vyhlášky č.665/2005 Z.z. vo výške 0,50 Eur,

d) paušálna náhrada nákladov za vedenie kancelárie podľa § 24b písm. e) vyhlášky č.665/2005 Z.z., spolu vo výške 90,- Eur.

Teda z uvedeného vyplýva, že náklady konkurzu predstavujú celkom sumu vo výške 117,35 Eur. (Ing. Marta Prigancová, správca)