Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 57/2018
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 21.3.2018
  • Značka:
  • K018879
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Anton Kupka
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Bôrická cesta 1847/57, 010 01 Žilina
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 41080017
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Marianna Líšková
Sídlo správcu: J.Jánošku 3, 031 01 Liptovský Mikuláš
Kotakt na správcu : 0903 202 486, liskova.marianna@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 2OdK/2/2017 S1831
Spisová značka súdneho spisu : 2OdK/2/2017
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Oznam o vyhlásení 3. kola  ponukového konania na speňaženie majetku dlžníka podľa § 167n ods. 1 ZKR Uznesením Okresného súdu Žilina, č. k.: 2Odk/2/2017 zo dňa 31.05.2017, zverejneným v Obchodnom vestníku 107/2017 vydanom dňa 06.06.2017 pod č. K012472, bol vyhlásený konkurz na majetok dlžníka Anton Kupka, nar. 23.8.1980, bytom Bôrická cesta 1847/57, 010 01 Žilina, podnikajúci pod obchodným menom Anton Kupka,, so sídlom Bôrická cesta 1847/57, 010 01 Žilina IČO: 41 080 017 (ďalej len „Dlžník“) a súčasne bola do funkcie správcu ustanovená: Mgr. Marianna Líšková, so sídlom kancelárie J. Jánošku 3, 031 01 Liptovský Mikuláš, značka správcu S1831 (ďalej len „Správca“).

 

Správca týmto vyhlasuje 3. kolo ponukového konania na speňaženie  peňažnej pohľadávky Dlžníka, postupom podľa  ustanovenia § 167p č. 7/2005 Z. z. ( ďalej len „ZKR“), na speňaženie hnuteľných vecí.

Peňažná pohľadávka, ktorá je zapísaná v súpise všeobecnej podstaty zverejnenej v Obchodnom vestníku č. 149/2017 zo dňa 04.08.2017, K020325 a vedená pod poradovým číslom 1 : Peňažná pohľadávka, Dlžník úpadcu: spoločnosť  JG Trans § šped., s.r.o. Škultétyho 1, 010 01 Žilina, IČO: 46764691 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 57115/L, právny dôvod vzniku pohľadávky: faktúra č. 20170005 vystavená na základe uzavretej mandátnej zmluvy s dlžníkom zo dňa 12.12.2016. Faktúra bola uhradená dňa 2.6.2017 vo výške 200 Eur, zvyšná časť t.j. 341,38 Eur sa stala peňažnou pohľadávkou, ktorá  je súčasťou konkurznej podstaty. (ďalej len ako „Peňažná pohľadávka“).

 

Správca vyhlasuje 3. kolo ponukového konania na speňaženie Peňažnej pohľadávky za nasledovných podmienok:

  1. Ponuku na postúpenie Peňažnej pohľadávky  je treba podať písomne v lehote 14 kalendárnych dní od zverejnenia tohto oznámenia v Obchodnom vestníku správcovi na adresu jeho sídla: J. Jánošku 3, 031 01 Liptovský Mikuláš, v zalepenej obálke s označením „ponukové konanie 2OdK/2/2017 – NEOTVÁRAŤ“. Na ponuky doručené po tomto termíne sa nebude prihliadať. Každý záujemca môže podať len jednu cenovú ponuku.
  2. Ponuka musí obsahovať:
  1. navrhovanú  kúpnu cenu,
  2. správne a úplné identifikačné údaje záujemcu a aktuálny výpis z obchodného alebo živnostenského registra /nie starší ako 30 dní/, u občana – nepodnikateľa, fotokópia, platného dokladu totožnosti - OP a pod., doklad o úhrade zálohy a číslo účtu, na ktorý Správca poukáže vrátenie zálohy
  3. slovné vyjadrenie záväzného záujmu o odplatné nadobudnutie (kúpa) Peňažnej pohľadávky spôsobom neumožňujúcim zámenu predmetu postúpenia (napríklad „mám záujem o nadobudnutie Peňažnej pohľadávky od spoločnosti JG Trans § šped., s.r.o. Škultétyho 1, 010 01 Žilina, IČO: 46764691 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Žiline, vložka číslo: 57115/L na základe faktúry č. 20170005 vystavenej na základe uzavretej mandátnej zmluvy s dlžníkom zo dňa 12.12.2016.
  4. ponúkanú kúpnu cenu za Peňažnú pohľadávku  vyjadrenú číslom i slovom v mene euro;
  5. číslo bankového účtu v tvare IBAN, na ktorý sa má v prípade, že ponuka záujemcu nebude vyhodnotená ako úspešná, vrátiť záloha na kúpnu cenu zložená podľa bodu  3 tohto oznámenia,
  6. podpis záujemcu, (osoby, ktorou záujemca - právnická osoba v zmysle právnych predpisov koná, alebo osoby oprávnenej konať v mene záujemcu na základe splnomocnenia (v tomto prípade sa k záväznej ponuke ako jej prílohy priložia listiny preukazujúce takéto oprávnenie [napr. originál plnomocenstva]);
  7. spolu s ponukou (ako jej prílohy) je záujemca povinný predložiť doklad preukazujúci: (i) totožnosť fyzickej osoby podpisujúcej ponuku, ktorým je fotokópia občianskeho preukazu alebo iného rovnocenného dokladu totožnosti;
  1. Prihliada sa iba na tie ponuky, kde záujemca zloží zálohu vo výške celej ním ponúkanej kúpnej ceny Peňažnej pohľadávky na bankový účet vedený vo Slovenská sporiteľňa, a. s.; číslo účtu (IBAN): SK94 0900 0000 0051 3125 7183, a správou pre prijímateľa „2OdK/2/2017“. Záloha musí byť na účet Správcu pripísaná najneskôr v deň skončenia lehoty na predkladanie ponúk,
  2. Záujemca, ktorý splnil podmienky účasti v ponukovom konaní v zmysle tohto oznámenia je svojou ponukou viazaný, táto je neodvolateľná,
  3. Na ponuky záujemcov, ktorí nesplnia podmienky uvedené vyššie sa pri výbere úspešného

záujemcu o kúpu Peňažnej pohľadávky (vyhodnotení ponúk) neprihliada.

  1. Pri vyhodnotení ponúk rozhoduje najvyššia ponúknutá kúpna cena, ktorá má byť minimálne vo výške súpisovej hodnoty majetku. V prípade rovnakých ponúk rozhodne žreb správcu.
  2. Účastníkom ponukového konania, ktorí neboli úspešní pri vyhodnotení ponúk, sa vráti zložená záloha bankovým prevodom na účet, ktorí písomne oznámia správcovi v písomnej ponuke,
  3. Vyhodnotenie ponúk správca oznámi úspešnému záujemcovi s návrhom kúpnej zmluvy, pričom ním uhradená záloha sa započíta na úhradu kúpnej ceny,
  4. Právo úspešného záujemcu na uzavretie kúpnej zmluvy je podmienené tým, že oprávnená osoba nezrealizuje svoje právo vykúpiť majetok z konkurznej podstaty podľa § 167v ods. 2 ZKR za cenu dosiahnutú v ponukovom konaní a túto uhradí na účet správcu do 10 dní od skončenia ponukového konania - otvorenia obálok z ponukami.
  5. Neúspešným Záujemcom, ktorých ponuky neboli pri vyhodnotení ponúk určené za víťazné, Správca výsledky ponukového konania neoznamuje  a bez ďalšieho im vráti zloženú zálohu na kúpnu cenu v čo najkratšom čase od vyhodnotenia ponúk bankovým prevodom na účet uvedený v ponuke.
  6. Podrobné informácie budú záujemcom poskytnuté správcom telefonicky na t. č. 0903 202 486. Podklady  k ponúkanej Peňažnej pohľadávke sa nachádzajú v kancelárií správcu a je možné ich zhliadnuť po predchádzajúcej dohode termínu so správcom na uvedenom telefonnom čísle.
  7. Správca bezodkladne po vykonaní vyhodnotenia podaných ponúk, najneskôr však po uplynutí desať dní od skončenia ponukového konania vyhotoví dva rovnopisy kúpnej zmluvy s nasledovným podstatným obsahom:
  • Zmluvné strany- Dlžník ako predávajúci a Úspešný záujemca ako kupujúci
  • Predmet kúpy- Peňažná pohľadávka
  • Esenciálne záväzky zmluvných strán- záväzok predávajúceho previesť vlastnícke právo k Peňažnej pohľadávky na kupujúceho,  a tomu zodpovedajúci záväzok kupujúceho zaplatiť cenu vo výške podľa Víťaznej ponuky
  • Iné dojednania stanovujúce, že- zložená zábezpeka kupujúceho sa v plnom rozsahu započítava s kúpnou cenou Peňažnej pohľadávky, Peňažná pohľadávka sa predáva v stave, v akom existuje  v čase uzavretia kúpnej zmluvy ( ďalej aj len ako „Zmluva“)

12. Vyhodnotenie určitej ponuky za Víťaznú ponuku oznámi Správca Úspešnému záujemcovi písomne ( emailom na adresu elektronickej pošty uvedenú v ponuke) a súčasne ho vyzve, aby v Správcom určenej lehote doručil Správcovi dva rovnopisy Zmluvy podpísané z jeho strany.

Mgr. Marianna Líšková

správca konkurznej podstaty