Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 11/2018
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 16.1.2018
  • Značka:
  • K003165
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: CEON, s.r.o. „v konkurze"
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Mierové námestie 8, 911 01 Trenčín
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 35925507
Obchodné meno správcu: BANKRUPTCY & RECOVERY SERVICE, k.s.
Titul, meno a priezvisko správcu:
Sídlo správcu: Námestie Martinka Benku 10, 81107 Bratislava
Kotakt na správcu : j.paskova@bankruptcy.sk
Spisová značka správcovského spisu : 40K/12/2015 S1169
Spisová značka súdneho spisu : 40K/12/2015
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Vyhlasovateľ BANKRUPTCY & RECOVERY SERVICE, k.s., správca úpadcu CEON, s. r. o., so sídlom Mierové námestie 8, 911 01 Trenčín, IČO 35 925 507 (ďalej ako „úpadca“), týmto v súlade so záväznými pokynmi príslušných orgánov ponúka v I. kole ponukového konania podniku úpadcu.

I. kolo ponukového konania na predaj podniku má nasledovné podmienky:

  • oznámenie o ponukovom konaní bude zverejnené v Obchodnom vestníku SR a minimálne na dvoch dačích webových stránkach v SR a na jednej webovej stránke v inej krajine napr. ČR;
  • záujemcovia svoje záväzné ponuky doručia v lehote 20 kalendárnych dní odo dňa zverejnenia verejného ponukového konania v Obchodnom vestníku (verejné ponukové konanie sa považuje za zverejnené nasledujúci deň po faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku) osobne alebo poštou na adresu kancelárie správcu úpadcu v zalepených obálkach s označením „KONKURZ 40K/12/2015 –ZÁVÄZNÁ PONUKA NEOTVÁRAŤ“;
  • obálka so záväznou ponukou musí obsahovať: presné označenie záujemcu (meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia a rodné číslo, ak je záujemca fyzická osoba; obchodné meno, miesto podnikania a IČO, ak je záujemca fyzická osoba podnikateľ, názov, sídlo, IČO, ak je záujemca právnická osoba), ponúknutú kúpnu cenu za podnik v mene Euro, doklad o zaplatení zábezpeky na kúpnu cenu, číslo bankového účtu, na ktorý je správca povinný vrátiť zábezpeku zloženú neúspešnému záujemcovi alebo na ktorý sa má záujemcovi vrátiť zábezpeka zložená v prípade zrušenia ponukového konania;
  • predmet ponukového konania bude predaný za najvyššiu ponuku po predchádzajúcom súhlase veriteľa Tatra banka, a.s. a Obce Šalgovce (ďalej len „zabezpečení veritelia“) a veriteľského výboru;
  • zakúpenie podmienok verejného ponukového konania bude za poplatok 100 EUR bez DPH;
  • termín obhliadky bude po dohode so správcom úpadcu;
  • záujemca je povinný uhradiť zábezpeku na kúpnu cenu vo výške 10% z ponúknutej ceny na účet správcu úpadcu, pri úhrade zábezpeky záujemca uvedie ako variabilný symbol rodné číslo, ak je záujemca fyzická osoba  - nepodnikateľ alebo IČO, ak je záujemca fyzická osoba podnikateľ alebo právnická osoba. Ako správu (poznámku, informáciu) pre príjemcu treba uviesť „zábezpeka“. Zábezpeka sa považujem za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr posledný deň lehoty na podávanie ponúk. Zábezpeka bude slúžiť ako zmluvná pokuta v prípade nezaplatenia ponúkanej kúpnej ceny;
  • správca si vyhradzuje právo so súhlasom príslušného orgánu odmietnuť všetky predložené ponuky v prípade ich nevhodnosti  alebo ponukové konanie zrušiť bez uvedenia dôvodu. V prípade ak dôjde k stretu ponúk podaním rovnakých najvyšších podaní dvoch alebo viacerých záujemcov, má prednosť tá ponuka, ktorá bola doručená správcovi skôr;
  • správca do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk predloží zabezpečeným veriteľom a veriteľskému výboru vyhodnotenie verejného ponukového kola za účelom jeho schválenia;
  • správca úpadcu bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 7 kalendárnych dní odo dňa doručenia schváleného vyhodnotenia verejného ponukového kola príslušnými orgánmi. V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní, bude zábezpeka započítaná na úhradu kúpnej ceny a zvyšná časť kúpnej ceny je splatná najneskôr v deň podpisu Zmluvy o predaji podniku. Víťazný záujemca je povinný uzavrieť Zmluvu o predaji podniku v lehote 5 kalendárnych dní odo dňa doručenia výzvy správcu úpadcu na uzavretie Zmluvy o predaji podniku. V prípade, ak záujemca neuhradí doplatok kúpnej ceny alebo neuzavretí v stanovenej lehote Zmluvy o predaji podniku, zábezpeka prepadá v prospech konkurznej podstaty;
  • v prípade, ak sa nepodarí speňažiť predmet ponukového konania v I. kole ponukového konania, správca úpadcu je oprávnený zopakovať ponukové konanie za rovnakých podmienok bez opätovného súhlasu dotknutých veriteľov – zabezpečených veriteľov a veriteľského výboru.

Podrobné podmienky ponukového konania obdrží každý potenciálny záujemca emailom na základe jeho predošlej žiadosti a zaplatenia poplatku vo výške 100 EUR. Požiadať o zaslanie podmienok možno emailom na: j.paskova@bankruptcy.sk resp. telefonicky: Mgr. Jana Pašková tel. č.: 02/5020 2911. Vyhlasovateľ si zároveň vyhradzuje právo odmietnuť jednu alebo všetky ponuky a ponukové konanie zrušiť.

BANKRUPTCY & RECOVERY SERVICE, k.s., správca