Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 223/2017
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 23.11.2017
  • Značka:
  • K039947
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Molnár Martin
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Bottova 1021 / 10, 92701 Šaľa
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 03.11.1983
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Tibor Timár
Sídlo správcu: Štúrova 42, 92701 Šaľa
Kotakt na správcu : office@timarpartners.com
Spisová značka správcovského spisu : 36OdK/23/2017 S1526
Spisová značka súdneho spisu : 36OdK/23/2017
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

JUDr. Tibor Timár, správca úpadcu- Martin Molnár, nar.: 03.11.1983, bytom Bottova 1021/10, 927 01 Šaľa, pred Okresným súdom Trnava pod sp. zn. 36Odk/23/2017, týmto v zmysle ust. § 167q ods. 3 a ust. § 167p zákona o konkurze a reštrukturalizácii (zák. č. 7/2005 Z.z. v znení neskorších právnych predpisov) vyhlasuje II. kolo ponukového konania, na majetok úpadcu, nasledovne:

Predmet ponukového konania:

obchodný podiel úpadcu vo výške 100% na základnom imaní (ktorému zodpovedá peňažný vklad v sume 5 000,- eur)  v obchodnej spoločnosti VJ Business s.r.o., IČO: 47 463 457, súpisová hodnota 5 000,- eur

Podmienky ponukového konania:

  1. Predmet ponukového konania bude speňažovaný za najvyššiu ponúknutú cenu.
  2. Záujemca predloží svoju ponuku na adrese správcu: JUDr. Tibor Timár, správca, so sídlom Štúrova 42, 927 01 Šaľa, osobne alebo poštou, najneskôr v posledný deň lehoty na predkladanie ponúk, v zalepenej obálke s označením „ponukové konanie – Martin Molnár- neotvárať“. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť.
  3. Ponuka musí obsahovať:
  • označenie záujemcu s uvedením mena, priezviska, rodného čísla, bydliska, resp. obchodného mena, sídla a IČO,
  • preukázanie právnej subjektivity záujemcu – právnická osoba doloží originál aktuálneho výpisu z obchodného registra nie starší ako 30 dní od predloženia ponuky; fyzická osoba – podnikateľ predloží overenú fotokópiu preukazu totožnosti a originál aktuálneho výpisu zo živnostenského registra  alebo iného verejného registra, ktorý nesmie byť starší ako 30 dní; fyzická osoba –nepodnikateľ predloží overenú fotokópiu preukazu totožnosti a v prípade manželov doklad i tom, či predmet kúpy bude patriť do výlučného vlastníctva kupujúceho alebo bude súčasťou BSM, eventuálne súhlas manžela na použitie prostriedkov patriacich do BSM,
  • označenie majetku, ktorý je predmetom predaja, ktoré označenie musí byť zhodné s jeho označením uvedeným v zozname majetku určeného na predaj,
  • návrh kúpnej ceny v eurách
  • doklad o zaplatení zálohy na kúpnu cenu vo výške 100% z navrhovanej kúpnej ceny, na účet správcu, vedený v ČSOB, a.s., IBAN: SK97 7500 0000 0040 2496 6158,,
  • doklad o finančnom krytí záujemcom ponúkanej kúpnej ceny (výpis z bankového účtu, banková záruka a pod.),
  • čestné vyhlásenie záujemcu o neexistencii záväzkov voči úpadcovi; záväzná ponuka, ku ktorej bude priložené čestné vyhlásenie s nepravdivými, resp. nesprávnymi údajmi, o záväzkoch voči úpadcovi, nebude považovaná za riadne podanú,
  • označenie bankového účtu, na ktorý správca poukáže v prípade neúspechu záujemcu, záujemcovi uhradenú zálohu na kúpnu cenu,
  • vyhlásenie o súhlase so zmluvnou pokutou vo výške 10% z navrhovanej kúpnej ceny, ak v stanovenej lehote víťazný záujemca neuzatvorí so správcom zmluvu, keď jeho ponuka bude vyhodnotená ako víťazná, ako aj vyhlásenie o súhlase s úrokom z omeškania vo výške 0,05% zo zostatku záujemcom navrhovanej kúpnej ceny, a to za každý aj začatý deň omeškania, v prípadne, ak víťazný záujemca neuhradí včas zostatok ním navrhovanej kúpnej ceny podľa pokynu správcu.
  1. Každý záujemca môže predložiť iba jednu ponuku. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového kola, záujemca nie je oprávnený do skončenia ponukového konania predloženú ponuku meniť alebo vziať späť. Na ponuky, ktoré neobsahujú všetky náležitosti, resp. obsahujú nepravdivé informácie sa neprihliada.
  2. Lehota na predkladanie ponúk je 10 dní odo dňa zverejnenia oznámenia v Obchodnom vestníku (prvý deň lehoty je deň nasledujúci po zverejnení podmienok ponukového kola v Obchodnom vestníku). Ak koniec lehoty pripadne na sviatok alebo deň pracovného pokoja, je koniec lehoty najbližší pracovný deň.
  3. Otváranie obálok sa uskutoční, 20- ty deň odo dňa zverejnenia oznámenia o ponukovom konaní v Obchodnom vestníku o 12:00 hod. v sídle kancelárie správcu na ulici Štúrova 42, 927 01 Šaľa. Ak tento deň pripadne na sviatok alebo deň pracovného pokoja, otváranie obálok sa uskutoční v najbližší pracovný deň. V prípade, ak sa oddelený veriteľ na otváraní obálok nezúčastní, nebráni táto skutočnosť správcovi obálky otvoriť.
  4. Vyhodnotenie ponúk sa uskutoční do 10 dní odo dňa otvárania obálok. O vyhodnotení ponúk bude správca záujemcov písomne informovať. Za úspešného účastníka v ponukovom konaní sa považuje ten účastník, ktorého ponuka bola vyhodnotená ako úplná a ktorý ponúkol najvyššiu kúpnu cenu, ktorá bola ako záloha na celú ponúknutú kúpnu cenu v plnom rozsahu zložená záujemcom na účet správcu. Rozhoduje vždy najvyššia ponúknutá kúpna cena. Ak viacerí záujemcovia ponúknu rovnaké plnenie, rozhodne žreb správcu. S úspešným uchádzačom je správca povinný bezodkladne pripraviť a uzavrieť kúpnu zmluvu. Ak účastník ani po výzve správcu neuzavrie kúpnu zmluvu, správca vráti účastníkovi zloženú zálohu a účastníka z ponukového konania vyradí. Ak došlo k vyradeniu úspešného účastníka, vykoná sa bezodkladne opakované vyhodnotenie, v ktorom uspeje ten účastník, ktorý splnil podmienky ponukového konania a ponúkol ďalšiu najvyššiu kúpnu cenu; postup sa opakuje až dovtedy, kým nie je ponukové konanie skončené.
  5. Neúspešným záujemcom správca vráti zložené finančné prostriedky najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

Skončenie ponukového konania:

Každý z účastníkov znáša náklady na účasť v ponukovom konaní sám. Ponukové konanie sa končí ak nebola podaná ani jedna záväzná ponuka, alebo ak ani jednu podanú ponuku nemožno považovať za úplnú, alebo ak ani jeden úspešný uchádzač neuzavrel kúpnu zmluvu, a to ani po opätovnom vyhodnotení.

Ostatné podmienky:

Každý z účastníkov znáša náklady na účasť v ponukovom konaní sám. Správca je oprávnený odmietnuť všetky návrhy a samotné ponukové konanie zrušiť. Správca môže podmienky ponukového konania podrobnejšie upraviť, avšak tak, aby nebola sťažená účasť čo najširšieho okruhu účastníkov. Záväzný výklad podmienok ponukového konania určuje správca.

Kontakty:

Bližšie informácie možno získať osobne v kancelárii správcu každý pracovný deň od 08.00 do 15.00 hod. po predchádzajúcom ohlásení, poštou na adrese Štúrova 42, 927 01 Šaľa, elektronicky e-mailom na adrese: office@timarpartners.com, alebo na tel. čísle 0915/604 462.

Správca neposkytuje informácie o počte záujemcov ani doručených záväzných ponukách. Správca bude po skončení ponukového konania písomne informovať iba úspešného účastníka.

V Šali, dňa 20.11.2017          

      

JUDr. Tibor Timár

správca