OZNÁMENIE o 1. kole verejného ponukového konania:
JUDr. Miroslava Žitníková, správca úpadcu BRIAN spoločnosť s.r.o. v likvidácii so sídlom Nám. A. Hlinku 25/30, 017 01 Považská Bystrica, IČO 31 564 712, konanie vedené na Okresnom súde Trenčín, č. k. 38K/47/2015, v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu zo dňa 12. októbra 2017, oznamujem 1. kolo verejného ponukového konania podľa ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR na predaj majetku úpadcu, ktorého zapísanie do všeobecnej podstaty bolo zverejnené v Obchodnom vestníku č. 16/2016 dňa 26. januára 2016. Následne bola vykonaná správcom aktualizácia súpisových zložiek majetku pod por. č. 1./ a 2./, ktorá aktualizácia bola publikovaná v Obchodnom vestníku č. 192/2017 dňa 9. októbra 2017.
Jedná sa o nasledujúci majetok úpadcu:
HNUTEĽNÁ VEC: 1.
|
popis: príves nákladný, kategória: príves valníkový, farba: zinok, VIN: U5SV060013R000670, evidenčné číslo: PB320YB
|
rok výroby: 2004
|
Adresa miesta umiestnenia: Súdny exekútor Mgr. Martin Thomka, exekútorský úrad Martin
|
súpisová hodnota: 200,00,-€
|
Dôvod a deň aktualizácie: predmetný príves je uvedený do prevádzky v roku 2004, značne opotrebovaný, je celkovo v dezolátnom stave, zhrdzavený
Predpokladané výdavky, ktoré by sa museli vynaložiť, aby predmetný príves bol pojazdný, a teda bola by reálna možnosť speňažiť túto súpisovú položku za vyššiu sumu sú odhadom od odborníkov venujúcich sa oprave a údržbe motorových vozidiel cca 200,00,-€
04.10.2017
|
HNUTEĽNÁ VEC: 2.
|
popis: Náklade vozidlo RENAULT MASTER HD HDCNK5, farba modrá, VIN: VF1HDCNK528919231, evidenčné číslo: PB256BH
|
rok výroby: 2003
|
Miesto umiestnenia: Autoservis Ing. Juraj Gašpárek, Považská Bystrica
|
súpisová hodnota: 800,00,-€
|
Dôvod a deň aktualizácie: predmetný automobil je uvedený do prevádzky v roku 2003, značne opotrebovaný, nepojazdný, stav tachometra - neznámy, z dostupných šetrení zistené, že v roku 2012 bol stav tachometra 338.000 km, je celkovo v dezolátnom stave, zhrdzavené, MV malo platnú STK a EK do 20.11.2014
Predpokladané výdavky, ktoré by sa museli vynaložiť, aby predmetné motorové vozidlo bolo pojazdné, a teda bola by reálna možnosť speňažiť túto súpisovú položku za vyššiu sumu sú odhadom od odborníkov venujúcich sa oprave a údržbe motorových vozidiel cca 2.800,00,-€
04.10.2017
|
Podrobnosti o speňažovanom majetku úpadcu možno získať v kancelárii správcu alebo na telefónnom čísle: 042/ 426 17 44, 45.
Podmienky ponukového konania a lehoty na predloženie ponúk:
- podrobnosti o predávanom majetku uvedie správca v podmienkach predaja,
- na vyžiadanie záujemca obdrží v čase a na mieste uvedenom v ozname o verejnom ponukovom konaní podmienky ponukového konania, súpis majetku, a to za úhradu, ktorú určí správca v rozsahu za každý jednotlivý výtlačok podmienok ponukového konania,
- súpisová položka č. 1./ je umiestnená v sídle - súdny exekútor Mgr. Martin Thomka, exekútorský úrad Martin, na základe uvedeného úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí prevzatie z miesta umiestnenia
- súpisová položka č. 2./ je umiestnená v sídle - Autoservis Ing. Juraj Gašpárek, Považská Bystrica, na základe uvedeného úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí prevzatie z miesta umiestnenia
- úspešný záujemca na vlastné náklady zabezpečí poistenie predmetných hnuteľných vecí, taktiež STK a EK
- ponuka záujemcu musí byť doručená do kancelárie správcu osobne alebo poštou najneskôr v deň a hodinu určenú správcom na adresu správcu uverejnenú v inzeráte, inak sa ponuky nebudú považovať za riadne a včas doručené a to ani v prípade, že boli odoslané pred uplynutím určenej lehoty, takéto ponuky správca odmietne ako oneskorené,
- ponuka musí byť doručená v zalepenej obálke s výrazným označením „Konkurz – sp. zn. 38K/47/2015 PONUKA - NEOTVÁRAŤ“, v prípade, ak ponuka nebude obsahovať toto jasné označenie, správca nezodpovedá za predčasné otvorenie tejto ponuky, pričom platí, že záujemca podmienky nesplnil,
- každý záujemca môže do súťaže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa všetky jeho ponuky na tento predmet predaja odmietnu,
- riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať a zobrať späť,
- záujemca podaním ponuky akceptuje podmienky tohto ponukového konania bezvýhradne vo všetkých bodoch
- cena každej hnuteľnej veci v prvom kole ponukového konania nesmie byť nižšia, ako je hodnota uvedená správcom v súpise majetku, cena najnižšej ponuky je na úrovni 100% súpisovej hodnoty majetku,
- cena každej hnuteľnej veci v druhom kole ponukového konania je na úrovni 70% súpisovej hodnoty majetku,
- cena každej hnuteľnej veci v treťom kole ponukového konania je na úrovni 40% súpisovej hodnoty majetku
- doklad o zaplatení zálohy - každý záujemca je povinný zložiť zálohu vo výške najmenej 50 % z ponúknutej kúpnej ceny v prospech peňažného účtu úpadcu, č. ú.: SK47 7500 0000 0040 2280 5801, vedený v ČSOB Banka Slovensko a.s., pobočka Považská Bystrica, a túto skutočnosť preukázať už v návrhu. Takto zložená záloha musí byť pripísaná na tento účet najneskôr v posledný deň lehoty na doručovanie ponúk
- lehota na podanie ponuky je 15 dní, ktorá začína plynúť odo dňa nasledujúceho po dni, v ktorom je táto ponuka na predaj majetku zverejnená v OV. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty, sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Takéto ponuky budú správcom odmietnuté ako oneskorené.
Obsah ponuky:
- označenie záujemcu (obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, u fyzických osôb nepodnikateľov meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia),
- záujemcom môže byť fyzická osoba alebo právnická osoba, záujemca musí mať zároveň vysporiadané všetky záväzky voči úpadcovi, v opačnom prípade bude z vyhodnocovania ponukového kola vylúčený, z ponukového kola sú vylúčené blízke osoby úpadcu, úpadca, resp. podnikateľ, v ktorom má úpadca, alebo niektorá z blízkych osôb úpadcu majetkovú účasť,
- označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v súpise majetku určeného na predaj,
- návrh kúpnej ceny, spôsob úhrady a preukázanie, že záujemca nemá záväzky voči úpadcovi (čestné prehlásenie)
- fotokópiu aktuálneho výpisu z obchodného alebo živnostenského registra, príp. iného registra, osvedčujúci postavenie záujemcu, nie staršieho ako 30 dní odo dňa podania ponuky; v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu,
- doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu na účet určený správcom vo výške 50% navrhnutej kúpnej ceny (výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie preddavku),
- doklad preukazujúci finančné krytie na zaplatenie zostatku kúpnej ceny (výpis z účtu, vinkulácia, zmluva o pôžičke, príp. iný osvedčujúci doklad),
- oznámenie čísla účtu, respektíve spôsob vrátenia zaplateného preddavku na kúpnu cenu v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný,
- ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra,
- riadne podpísanú dohodu o zmluvnej pokute záujemcom.
Vyhodnotenie ponúk:
- správca vyhodnotí ponuky v termíne, ktorý bude zverejnený v ozname o ponukovom konaní a vyhotoví o tom úradný záznam,
- každý veriteľ má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami,
- víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil ponukové podmienky a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu; ak budú zhodné ponuky, záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk; v takom prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu,
- víťaz ponukového konania je povinný uhradiť kúpnu cenu najneskôr pri podpise zmluvy o prevode obchodného podielu, uhradenie ponúkanej ceny na účet vedený pre účely konkurzného konania v plnom rozsahu je podmienkou uzavretia zmluvy o prevode obchodného podielu
- pokiaľ záujemca, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný, poruší povinnosť uhradiť celú kúpnu cenu včas podľa pokynov správcu, má správca v zmysle písomnej dohody o zmluvnej pokute, právo na zmluvnú pokutu vo výške 50% z ponúknutej kúpnej ceny, ktorá bude príjmom všeobecnej podstaty úpadcu, zmluvnú pokutu je možné započítať s prijatou zálohou v zmysle týchto podmienok,
- neúspešným záujemcom ponukového konania správca vráti zaplatené finančné prostriedky na kúpnu cenu v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk,
- v prípade, ak záujemca, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný v lehote, ktorá bude zverejnená o ozname o ponukovom konaní, odmietne uzavrieť zmluvu o prevode obchodného podielu, správca je povinný vrátiť uhradené finančné prostriedky na kúpnu cenu tomuto záujemcovi najneskôr do 7 dní od oznámenia o odmietnutí uzavrieť kúpnu zmluvu,
- správca konkurznej podstaty si vyhradzuje právo odmietnuť všetky doručené ponuky, aj tie, ktoré spĺňajú všetky náležitosti, a to z vlastného podnetu a so súhlasom zástupcu veriteľov, alebo na podnet zástupcu veriteľov, správca môže záujemcu vyzvať na doplnenie ponuky v takom rozsahu, v akom to nemení jej obsah,
- majetok, ktorý nebude možné speňažiť uvedeným spôsobom, môže správca po schválení veriteľským výborom vylúčiť zo súpisu majetku.
Otváranie obálok sa uskutoční dňa 6. novembra 2017 o 14,30 hod v kancelárii správcu.
Podrobné podmienky ponukového konania a zoznam majetku podliehajúci konkurzu, je možné získať a sú k dispozícii u správcu konkurznej podstaty JUDr. Miroslava Žitníková za úhradu nenávratného poplatku vo výške 5 EUR za každý jednotlivý výtlačok, po predchádzajúcom kontaktovaní správcu záujemcom a dohode so správcom na t. č. 042/426 17 44,45.
JUDr. Miroslava Žitníková, správca
|