Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 198/2017
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 17.10.2017
  • Značka:
  • K032542
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: HS – INGREAL a.s. v konkurze
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Bellova 3, 040 01 Košice
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36212156
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Milan Okajček
Sídlo správcu: Žriedlová 3, 040 01 Košice
Kotakt na správcu : okajcek@okajcek.sk
Spisová značka správcovského spisu : 31K/24/2016 S859
Spisová značka súdneho spisu : 31K/24/2016
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Uznesením Okresného súdu Košice I sp. zn.: 31K/24/2016 zo dňa 24. mája 2016 som bol ustanovený za správcu majetku úpadcu HS – INGREAL a. s., so sídlom Bellova 3, 040 01 Košice, IČO: 36 212 156 (ďalej len „uznesenie“). Uznesenie bolo zverejnené v Obchodnom vestníku SR dňa 31. mája 2016 v čiastke 104/2016.

V súlade so Záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa STD DONIVO a.s., so sídlom Mlynská 1346, 093 01 Vranov nad Topľou, IČO: 31 678 343 (ďalej len „STD DONIVO a.s.“) zo dňa 20. júla 2017 a Záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa Sociálna poisťovňa, so sídlom Ul. 29. augusta 8 a 10, 813 63 Bratislava, IČO: 30 807 484 (ďalej len „Sociálna poisťovňa“) zo dňa 3. augusta 2017, v zmysle § 92 odsek 1 písmeno d) zákona č. 7/2005. Z. z. o konkurze a reštrukturalizácii vyhlasujem III. kolo verejného ponukové konanie na predaj nižšie špecifikovaného hnuteľnému majetku úpadcu zapísaného do súpisu majetku oddelenej podstaty zabezpečeného veriteľa STD DONIVO a. s. zverejnením v Obchodnom vestníku SR č. OV 213/2016 zo dňa 7. novembra 2016, resp. OV 90/2017 zo dňa 12. mája 2017.

Informácie o verejnom ponukovom konaní:

1. Vyhlasovateľ: JUDr. Milan Okajček, so sídlom Žriedlová 3, 040 01 Košice, správca majetku úpadcu HS – INGREAL, a. s. v konkurze, sídlom Bellova 3, 040 01 Košice, IČO: 36 212 156.

2.  Predmet výzvy na predkladanie ponúk na kúpu nasledujúceho hnuteľného majetku úpadcu, ktorý bol zverejnený v OV SR v čiastke OV 213/2016 zo dňa 7. novembra 2016, resp. OV 90/2017 dňa 12. mája 2017. Jedná sa o:

Popis hnuteľnej veci

Výrobné číslo

Evidenčné číslo

Súpisová cena v € bez DPH

Stav

Veľkosť spoluvlastníckeho podielu

Dôvod zapísania majetku do súpisu

Číslo zabez. pohľadávky

Oddelená podstata

 

Vrtná súprava BAUER BG15H

 

 

neznáme

 

 

neznáme

 

 

134.139,00 €

Opotrebovaný primerane veku používania

 

 

1/1

 

Majetok vo vlastníctve úpadcu

 

36/S až 47/S

 

STD DONIVO a. s.

3.  Informáciu o verejnom ponukovom konaní bezodkladne správca zverejní v Obchodnom vestníku SR. Správca zverejní inzerát o verejnom ponukovom konaní na odpredaj hnuteľnej veci aj na minimálne dvoch webových stránkach, ktoré sú bezplatné (napr. www.bazos.sk., www.autobaraz.sk), pričom ten bude obsahovať odkaz na zverejnenie v Obchodnom vestníku SR – príslušného zverejnenia verejného ponukového konania.

4.  Spôsob podávania ponúk na kúpu: Uchádzačom, resp. záujemcom o odkúpenie hnuteľného majetku môže byť ktorákoľvek fyzická alebo právnická osoba.

5.  Uchádzači o kúpu hnuteľného majetku si môžu písomne alebo elektronicky, prostredníctvom e-mailu, do lehoty na podávanie ponúk vyžiadať podklady k predávanému hnuteľnému majetku, a to na adrese:

JUDr. Milan Okajček

Správca

Žriedlová 3

040 01 Košice

Slovenská republika

koncipient@okajcek.sk

6.  Podklady k uvedenému hnuteľnému majetku budú uchádzačom zaslané v elektronickej podobe ich sprístupnením na webovom úložisku dát.

7.  V žiadosti o zaslanie podkladov uchádzač uvedie: obchodné meno spoločnosti, resp. meno a priezvisko a e-mailovú adresu, na ktorú budú uchádzačom požadované údaje zaslané.

I. Obhliadka predmetu speňažovania

1.  Prvá obhliadka hnuteľného majetku sa uskutoční dňa 23. októbra 2017 o 14:00 hodine v Košiciach – mestská časť Šaca – mestská časť – areál vo vlastníctve spoločnosti STD DONIVO, a. s., so sídlom so sídlom Mlynská 1346, 093 01 Vranov nad Topľou, IČO: 35 678 343. Uchádzači o obhliadku sú povinní sa vopred objednať na tel. č. 0918 739 903.

2.  Druhá obhliadka hnuteľného majetku sa uskutoční dňa 30. októbra 2017 o 14:00 hodine v Košiciach – mestská časť Šaca – areál vo vlastníctve spoločnosti STD DONIVO, a. s., so sídlom so sídlom Mlynská 1346, 093 01 Vranov nad Topľou, IČO: 35 678 343. Uchádzači o obhliadku sú povinní sa vopred objednať na tel. č. 0918 739 903.

II. Predkladanie záväzných ponúk

1.  V ponuke záujemcu, ktorú podpíše štatutárny orgán, resp. fyzická osoba, záujemca uvedie nasledovné údaje a predloží nasledovné doklady:

a) obchodné meno (názov) spoločnosti, resp. meno a priezvisko fyzickej osoby

b) presná adresa sídla spoločnosti, prípadne miesto podnikania, resp. bydlisko fyzickej osoby

c) IČO, (DIČ), IČ DPH, pokiaľ boli pridelené, pri fyzickej osobe dátum narodenia,

d) údaje o bankovom spojení – číslo účtu v tvare IBAN,

e) telefonické, prípadne faxové alebo e-mailové spojenie,

f) kópia výpisu z obchodného registra, resp. zo živnostenského registra nie staršia ako 90 dní.

2.  Lehota na predkladanie ponúk uplynie dňa 10. novembra 2017 o 16:00 hod.. Záväzné ponuky je potrebné doručiť v listinnej podobe na adresu správcu:

JUDr. Milan Okajček

Správca

Žriedlová 3

040 01 Košice

Slovenská republika

a to osobne do podateľne správcu každý pracovný deň od 9:00 do 12:00 a od 13:00 do 16:00 hod. alebo poštou. Zmeškanie lehoty nie je možné odpustiť. Ponuka musí byť v uvedenej lehote doručená fyzicky správcovi v papierovej písomnej forme, nestačí podanie zásielky na poštovú prepravu. Nie je akceptované doručovanie faxom, e-mailom alebo iným podobným spôsobom. Na ponuky doručené po stanovenej lehote alebo doručené v rozpore s týmito podmienkami verejného ponukového konania sa neprihliada.

3.  Záväzná ponuka musí byť v prípade fyzickej osoby podpísaná vlastnoručným podpisom, v prípade právnickej osoby musí byť podpísaná štatutárnym orgánom podľa spôsobu uvedeného vo výpise z obchodného registra alebo iného registra, ponuka môže byť podpísaná aj splnomocnenou osobou, v tomto prípade však úradne overené plnomocenstvo musí byť prílohou záväznej ponuky.

4.  Záväzná ponuka musí byť bezpodmienečná a vyhotovená v slovenskom jazyku, datovaná a musí obsahovať náležitosti uvedené v bode 1. tohto článku pod písm. a), b), c) a f), doklad o úhrade zábezpeky podľa čl. III. Zábezpeka a záujemcom ponúkanú cenu v mene EUR za ponúkaný hnuteľný majetok (k cene za predmet speňažovania sa v prípade uzavretia kúpnej zmluvy pripočíta DPH v aktuálnej výške). Ak záujemca neoznačí, či navrhovanú kúpnu cenu vyčíslil s DPH alebo bez DPH, tak sa považuje ním navrhovaná kúpna cena za kúpnu cenu bez DPH.

5.  Obálky s ponukami sú záujemcovia povinní zaslať k spisovej značke 31K/24/2016, na obálke uviesť „3. kolo ponukového konania: HS – INGREAL a. s. v konkurze –NEOTVÁRAŤ".

6.  Na záväzné ponuky doručené po uplynutí stanovenej lehoty alebo na ponuky neobsahujúce vyššie uvedené náležitosti sa nebude prihliadať. Záväznú ponuku zaslanú alebo doručenú na uvedenú adresu správcu nemožno meniť, dopĺňať, ani vziať späť a záujemca je ňou viazaný až do skončenia ponukového konania. Každý záujemca môže predložiť len jednu záväznú ponuku. V prípade doručenia viacerých ponúk jedným záujemcom sa bude prihliadať na ponuku, ktorá spĺňa všetky uvedené náležitosti a v ktorej je suma za odkúpenie hnuteľného majetku úpadcu najvyššia.

III. Zábezpeka

1.  Záujemca o kúpu hnuteľného majetku úpadcu je povinný zložiť najneskôr do ukončenia lehoty na predkladanie ponúk, teda do 10. novembra 2017 23:59 hod., na účet správcu číslo SK61 1100 0000 0029 4102 4759, vedený v Tatra banke, a. s., zábezpeku vo výške 1.000 € (slovom jedentisíc eur), ktorá sa použije na započítanie kúpnej ceny v prípade akceptovania ponuky záujemcu oddelených veriteľov. Rozhodujúcim je deň pripísania zábezpeky v prospech účtu správcu. Zábezpeka sa považuje za zloženú pripísaním na účet správcu, inak sa na ponuku neprihliada. V správe pre prijímateľa uchádzač uvedie svoje obchodné meno, resp. meno a priezvisko. Neúspešným uchádzačom sa zábezpeka vráti na bankový účet, ktorý uvedú v zaslanej záväznej ponuke do 5 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponukového konania. V prípade, že uchádzač, ktorého ponuku oddelení veritelia akceptovali, neuzavrie so správcom zmluvu o kúpe hnuteľného majetku a neuhradí zostatok kúpnej ceny v lehote 10 dní odkedy ho správca na uzavretie predmetnej kúpnej zmluvy a doplatenie kúpnej ceny vyzve, zábezpeka prepadne v prospech príslušných oddelených podstát pomerným spôsobom.

IV. Otváranie obálok a vyhodnotenie záväzných ponúk

1.  Otváranie obálok sa uskutoční tretí pracovný deň odo dňa uplynutia lehoty na predkladanie ponúk v sídle správcu. Otvárania obálok sa môžu zúčastniť jedine zabezpečení veritelia alebo nimi splnomocnení zástupcovia.

2.  Správca po otvorení obálok s ponukami ponukového konania na predaj hnuteľného majetku úpadcu bezodkladne spíše zápisnicu a vyhodnotí splnenie podmienok ponukového konania zo strany záujemcu/záujemcov.

3.  Vo verejnom ponukovom konaní uspeje ten záujemca, ktorý v ponukovom konaní ponúkne v písomnej podobe najvyššiu cenu za ponúkaný hnuteľný majetok úpadcu a jeho ponuka bude schválená ako víťazná zo strany zabezpečených veriteľov.

4.  Na určenie najvyššej cenovej ponuky ako víťaznej alebo jej odmietnutie ako finančne nevýhodnej je určená dodatočná lehota 10 dní odo dňa otvárania obálok. V tejto lehote príslušný orgán oznámi správcovi, či víťaznú ponuku schvaľuje alebo odmieta. Správca bezodkladne, najneskôr do troch pracovných dní odo dňa oznámenia príslušných orgánov, teda zabezpečených veriteľov, či ponuku schvaľujú alebo neschvaľujú, oznámi uchádzačovi s najvyššou ponukou na e-mailovú adresu, prípadne telefonicky, stanovisko príslušného orgánu.

V Košiciach, dňa 12. októbra 2017

JUDr. Milan Okajček, správca