Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 175/2017
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 13.9.2017
  • Značka:
  • K026274
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Mgr. Jarmila Koyšová
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Centrum I. 50/125-4, 01841 Dubnica nad Váhom
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 19.3.1988
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Ján Súkeník
Sídlo správcu: Stred 60/55, 01701 Považská Bystrica
Kotakt na správcu : 0915871028
Spisová značka správcovského spisu : 40K/39/2014 S258
Spisová značka súdneho spisu : 40K/39/2014
Druh podania : Iné zverejnenie

Vyhlásenie 1. kola verejného ponukového konania 

JUDr. Ján Súkeník, správca dlžníka Mgr.Jarmila Koyšová nar. 19.3.1988 bydliskom Centrum I. 50/125-4 Dubnica n/Váhom v súlade so záväzným pokynom príslušného orgánu ponúka v 1. kole verejného ponukového konania na predaj majetok úpadcu podliehajúci konkurzu zapísaný v súpise všeobecnej podstaty, ktorý bol zverejnený v Obchodnom vestníku OV č. 36/2015 dňa 23.2.2015 v znení úpravy zverejnenej v OV č.65/2016 dňa 6.4.2016 a to hnuteľnú vec:

Osobné motorové vozidlo zn. Trabant combi, farba zelená, rok výroby 1980, ŠPZ IL-016BA, spoluvlastnícky podiel 1/1, súpisová hodnota 500 EUR /ďalej len „os. mot. vozidlo“/

Podrobné informácie o predávanom majetku sú uvedené v podmienkach ponukového konania. Na vyžiadanie záujemca obdrží v kancelárii správcu v Považskej Bystrici Stred 60/55 podmienky ponukového konania, dohodu o zmluvnej pokute a súpis majetku spoločne s fotografiami a súpisovou hodnotou hnuteľnej veci za úhradu vo výške 5 EUR.

Záujemca o kúpu vyššie uvedeného os. mot. vozidla je povinný svoju ponuku doručiť na adresu správcu: JUDr. Ján Súkeník, správca sídlo kancelárie: Stred 60/55, 017 01 Považská Bystrica v zalepenej obálke s výrazným označením „“ konkurz Mgr. Jarmila Koyšová v konkurze – neotvárať“ v lehote najneskôr do 2.10.2017 do 15,00 hod. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet predaja, inak sa všetky jeho ponuky na tento predmet predaja odmietnu. Riadne a včas doručená ponuka správcovi je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať a zobrať späť.

Na ponuky doručené po uvedenej lehote sa nebude prihliadať. Ponuka musí obligátorne obsahovať: označenie záujemcu- obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania, IČO, u fyzických osôb nepodnikateľov meno, priezvisko, bydlisko, dátum narodenia, označenie predmetu kúpy, ktorý musí byť zhodný s jeho označením uvedeným v súpise majetku určeného na predaj, návrh kúpnej ceny, fotokópiu aktuálneho výpisu z obchodného registra alebo živnostenského registra, prípadne iného registra osvedčujúci postavenie záujemcu, nie starší ako 30 dní odo dňa podania ponuky, v prípade fyzickej osoby nepodnikateľa fotokópiu občianskeho preukazu, doklad preukazujúci zaplatenie zálohy na kúpnu cenu /vo výške uvednej v podmienkach ponukového konania ktoré sú k dipozícii u správcu/ na účet určený správcom /výpis z účtu, príp. iný doklad osvedčujúci zaplatenie preddavku/, doklad preukazujúci finančné krytie na zaplatenie zostatku kúpnej ceny / výpis z účtu, príp. iný osvedčujúci doklad/, oznámenie čísla účtu, resp, spôsob vrátenia zaplateného preddavku na kúpnu cenu v prípade, ak bude účastník v ponukovom konaní neúspešný. Ponuka musí byť riadne podpísaná, v prípade právnických osôb štatutárnymi zástupcami v zmysle výpisu z Obchodného registra, riadne podpísanú dohodu o zmluvnej pokute so záujemcom.

Podmienkou zaradenia ponuky do verejného ponukového konania je zaplatenie zálohy na kúpnu cenu na účet určený správcom.

Víťazom ponukového konania sa stane účastník, ktorý splnil podmienky ponukového konania a súčasne ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. V prípade ak záujemca bude vyhodnotený ako úspešný, správca v stanovenej lehote spíše so záujemcom Kúpnu zmluvu. Podmienkou uzavretia Kúpnej zmluvy je uhradenie celej ponúknutej kúpnej ceny na účet správcu. V prípade ak budú zhodné ponuky záujemcovia budú správcom vyzvaní na zvýšenie ponúk, pričom v takomto prípade sa víťazom ponukového konania stane ten záujemca, ktorý v správcom určenej lehote ponúkne najvyššiu kúpnu cenu. Víťaz ponukového konania je povinný uhradiť kúpnu cenu najneskôr pri podpise kúpnej zmluvy. V prípade neprimerane nízkej kúpnej ceny si správca vyhradzuje právo ponuku odmietnuť. Neúspešným záujemcom ponukového konania správca vráti zaplatené finančné prostriedky na kúpnu cenu v lehote najneskôr do 7 dní odo dňa vyhodnotenia ponúk.

Pokiaľ nedôjde k uzavretiu kúpnej zmluvy v lehote, ktorá bude zverejnená v ozname o ponukovom konaní z dôvodu na strane záujemcu, ktorý bol vyhodnotený ako úspešný, správca osloví s návrhom na uzavretie kúpnej zmluvy v poradí ďalšieho úspešného záujemcu, ktorý riadne splnil všetky podmienky ponukového konania.

Pri organizácii tohto ponukového konania možno odpredať predmetné os. mot. vozidlo za najvyššiu ponuku, najmenej vo výške 100 % jeho súpisovej hodnoty.

Obhliadka os. mot. vozidla sa uskutoční na základe dohody záujemcu so správcom.

Otváranie obálok sa uskutoční v sídle správcu v Považskej Bystrici, Stred 60/55 dňa 4.10.2017 o 16,00 hod. Každý veritľ má právo byť prítomný pri otváraní obálok s predloženými ponukami.

Vyhodnotenie verejného ponukového konania sa uskutoční do 9.10.2017.

Kúpna zmluva  s úspešným záujemcom bude uzavretá do 20 dní od vyhodnotenia ponukového konania.

Podrobné informácie je možné získať v sídle správcu na adrese Stred 60/55 Považská Bystrica, e-mailom na adrese: sukenik@aksukenik.sk resp. na č.tel.: 0915 871 028 v pracovných dňoch od 8,00 hod. do 15,00 hod.

JUDr. Ján Súkeník, správca