Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 172/2017
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 8.9.2017
  • Značka:
  • K025462
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: TESPO M, spol. s r.o. v konkurze
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: M. R. Štefánika 517/23 , 90701 Myjava
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 36279765
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Mgr. Xénia Hofierková
Sídlo správcu: Mierové námestie 37, 91101 Trenčín
Kotakt na správcu : hofierkovaxenia@gmail.com, 0903 776 399
Spisová značka správcovského spisu : 29K/54/2011 S1531
Spisová značka súdneho spisu : 29K/54/2011
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Mgr. Xénia Hofierková, správca úpadcu: TESPO M, spol. s r.o. "v konkurze", so sídlom M.R. Štefánika 517/23, 907 01  Myjava, IČO: 36279765, zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, Oddiel: Sro, Vložka č.: 18930/R (ďalej len „Úpadca“), podľa záväzného pokynu zabezpečeného veriteľa, spoločnosti Slovenská konsolidačná, a.s., Cintorínska 21, 814 99 Bratislava, IČO: 35776005, a súčasne podľa záväzného pokynu veriteľského výboru, 

vyhlasujem V. kolo verejného ponukového konania na speňaženie podniku Úpadcu za nasledovných podmienok:

Verejné ponukové konanie na predaj podniku Úpadcu, ktorý je tvorený majetkovými zložkami zapísanými do súpisu všeobecnej podstaty úpadcu, zverejnenými v Obchodnom vestníku SR č. 35/2012 zo dňa 20.02.2012, a majetkovými zložkami zapísanými do súpisu oddelenej podstaty úpadcu, zverejnenými v Obchodnom vestníku č. 35/2012 zo dňa 20.02.2012. 

PREDMET PONUKOVÉHO KONANIA:

Predmetom ponukového konania je podnik Úpadcu. Vyhlasovateľ ponukového konania poskytne záujemcom k nahliadnutiu podklady o podniku Úpadcu.

PREDKLADANIE PONÚK:

Lehota na podávanie ponúk je 45 dní odo dňa zverejnenia oznámenia o vyhlásení ponukového konania v Obchodnom vestníku SR. Oznámenie o vyhlásení ponukového konania sa v zmysle § 199 ods. 9 Zákona považuje za zverejnené nasledujúci deň po jeho faktickom zverejnení v Obchodnom vestníku.

Účastníci doručia svoje ponuky osobne do kancelárie správcu alebo doporučenou poštou na adresu správcu: Mgr. Xénia Hofierková, správca, Mierové námestie 37, 911 01  Trenčín, v zalepenej obálke s výrazným označením "ZÁVÄZNÁ PONUKA - 29K/54/2011 - NEOTVÁRAŤ". Za deň doručenia ponuky sa považuje deň, kedy bude zásielka doručená do kancelárie správcu.

Ponuka musí mať písomnú formu, musí byť v slovenskom jazyku a musí obsahovať:

  1. názov alebo obchodné meno, sídlo alebo miesto podnikania a identifikačné číslo účastníka, ak je pridelené, telefónne číslo a e-mail účastníka,
  2. označenie predmetu ponukového konania,
  3. navrhovanú celkovú kúpnu cenu za predmet ponukového konania v eurách (ponuka musí byť určitá a zrozumiteľná a musí v nej byť riadne prejavená vôľa účastníka urobiť záväznú ponuku na predmet ponukového konania),
  4. dátum ponuky a vlastnoručný podpis osoby oprávnenej konať za účastníka. V prípade zastúpenia záujemcu inou osobou na základe plnomocenstva, je nevyhnutné doložiť toto plnomocenstvo s úradne overenou pravosťou podpisu účastníka, ako nedeliteľnú súčasť cenovej ponuky.

Prílohou ponuky je výpis z obchodného registra, živnostenského registra alebo inej evidencie, do ktorej je účastník zapísaný. Výpis nesmie byť v deň doručenia ponuky starší ako tri mesiace a musí byť originálom alebo úradne overenou fotokópiou.

Vyhlasovateľ ponukového konania otvorí riadne doručené ponuky do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk, pričom vopred informuje príslušný orgán o termíne a mieste otvárania obálok s ponukami. Zápisnicu z otvárania obálok s ponukami vyhlasovateľ ponukového konania bezodkladne zašle príslušnému orgánu.

NAJNIŽŠIE PODANIE:

neurčuje sa

ZÁBEZPEKA:

Účastník, ktorý v ponukovom konaní predloží ponuku, je povinný do uplynutia lehoty na podávanie ponúk zložiť zábezpeku, inak sa na jeho ponuku v ponukovom konaní neprihliada. Výška zábezpeky sa určuje na sumu 10.000,- € (slovom: desaťtisíc eur).

Zábezpeku je možné zložiť prevodom/vkladom na bankový účet úpadcu zriadený správcom na účely konkurzu, vedený vo VÚB, a.s., IBAN: SK32 0200 0000 0029 6981 3354, variabilný symbol: identifikačné číslo, pod ktorým je účastník ponukového konania vedený v príslušnom národnom registri; správa: „ZÁBEZPEKA"; suma: 10.000,- €.

Zábezpeku je možné zložiť najneskôr do posledného dňa lehoty určenej na predkladanie ponúk, pričom zábezpeka sa považuje za zloženú včas, ak je riadne pripísaná na účet určený pre zloženie zábezpeky najneskôr v tento deň.

Účastník, ktorý zložil zábezpeku, je povinný do dvoch pracovných dní od zloženia zábezpeky (pripísania zábezpeky na účet) uzavrieť s vyhlasovateľom ponukového konania osobitnú zmluvu, v ktorej vyhlasovateľ ponukového konania upraví podmienky prepadnutia zábezpeky pre prípad zmarenia ponukového konania zo strany účastníka ponukového konania, inak má vyhlasovateľ ponukového konania právo rozhodnúť o vylúčení ponuky z ponukového konania. V prípade neuzavretia osobitnej zmluvy s vyhlasovateľom v stanovenej lehote sa na takúto ponuku sa po jej vylúčení v ponukovom konaní neprihliada.

Zmarením ponukového konania sa rozumie prípad, ak účastník ponukového konania s víťaznou ponukou neuzavrie zmluvu o predaji podniku s vyhlasovateľom ponukového konania v lehote, ktorú na to vyhlasovateľ ponukového konania určil v oznámení o prijatí vybranej ponuky, alebo ak účastník ponukového konania s víťaznou ponukou nezaplatí kúpnu cenu za predmet ponukového konania riadne a v stanovenej lehote.

Účastníkovi ponukového konania, ktorý v ponukovom konaní neuspel, vyhlasovateľ  ponukového konania poukáže zloženú zábezpeku bankovým prevodom na účet, z ktorého bola zábezpeka prijatá, a to do 2 pracovných dní od určenia víťaznej ponuky, alebo odmietnutia všetkých ponúk v ponukovom konaní.

PODMIENKY PONUKOVÉHO KONANIA:

Každý účastník môže predložiť v ponukovom konaní iba jednu ponuku. Po doručení ponuky je účastník touto ponukou viazaný. Na ponuky doručené vyhlasovateľovi ponukového konania po uplynutí lehoty určenej na predkladanie ponúk sa v ponukovom konaní neprihliada.

Vyhlasovateľ ponukového konania si vyhradzuje právo neprijať žiadnu z predložených ponúk ako aj právo kedykoľvek zrušiť ponukové konanie. Oznámenie o prijatí vybranej ponuky vyhlasovateľ ponukového konania odošle iba víťaznému účastníkovi. Víťazný účastník sa zaväzuje uzatvoriť s vyhlasovateľom ponukového konania zmluvu o predaji podniku v lehote stanovenej vyhlasovateľom ponukového konania v písomnom oznámení podľa predchádzajúcej vety. Náklady spojené s prípravou a predložením ponuky znáša účastník ponukového konania. Kritériom pre určenie najlepšej ponuky v ponukovom konaní je najvyššia ponúknutá kúpna cena za predmet ponukového konania.

Najlepšia ponuka podlieha schváleniu príslušného orgánu v konkurze, ktorý si vyhradzuje právo odmietnuť ponuku aj bez uvedenia dôvodu. Ak príslušný orgán najlepšiu ponuku neschváli, vyhlasovateľ ponukového konania nemôže túto ponuku určiť ako víťaznú.

Lehota na oznámenie o určení víťaznej ponuky je 10 dní po schválení ponuky príslušným orgánom. Vyhlasovateľ ponukového konania oznámi prijatie víťaznej ponuky vybranému účastníkovi písomne alebo iným preukázateľným spôsobom. Vybraný účastník je povinný uzavrieť zmluvu o predaji podniku s vyhlasovateľom v lehote určenej vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybraného návrhu.

V prípade, ak správca zruší vyhlásené verejné ponukové konanie, alebo ak správca odmietne všetky cenové ponuky alebo ak správca odmietne cenovú ponuku záujemcu, nemá záujemca, ktorý sa do verejného ponukového konania zapojil, právo na náhradu škody ako ani nákladov, ktoré vynaložil v súvislosti s jeho participáciou na danom konaní.

PODMIENKY ZMLUVY O PREDAJI PODNIKU:

Zmluva o predaji podniku bude obsahovať nasledujúce podmienky:

  1. predmet ponukového konania bude kupujúcemu prenechaný tak ako stojí a leží,
  2. kupujúci je povinný predmet ponukového konania prevziať v lehote najviac päť pracovných dní po podpise zmluvy o predaji podniku,
  3. náklady spojené s prevzatím predmetu ponukového konania, ako aj všetky správne a iné poplatky spojené so zápisom zmeny vlastníka predmetu ponukového konania znáša kupujúci,
  4. kupujúci je povinný zaplatiť rozdiel medzi kúpnou cenou a ním zloženou zábezpekou bankovým prevodom na účet určený vyhlasovateľom ponukového konania, a to v lehote stanovenej vyhlasovateľom v oznámení o prijatí vybranej ponuky. Zábezpeka zložená vybraným účastníkom bude vybranému účastníkovi započítaná do kúpnej ceny. Zmluvu o predaji podniku vyhlasovateľ ponukového konania uzavrie s vybraným účastníkom až po úplnom zaplatení rozdielu medzi zloženou zábezpekou a navrhovanou kúpnou cenou.

Verejné ponukové konanie nie je verejným návrhom na uzavretie zmluvy § 276 a nasl. ObZ, ani obchodnou verejnou súťažou podľa § 281 a nasl. ObZ.

Termín obhliadky predmetu ponukového konania možno dohodnúť so správcom telefonicky na tel. č. 0903/776399 alebo e-mailom: hofierkovaxenia@gmail.com.

V Trenčíne, dňa 5.9.2017

Mgr. Xénia Hofierková, správca úpadcu TESPO M, spol. s r.o. "v konkurze"