Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 65/2017
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 3.4.2017
  • Značka:
  • K007370
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Juraj Ondrejčák
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Studenohorská 2071/10, 841 03 Bratislava - Lamač
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 02.07.1976
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: JUDr. Karol Kovár
Sídlo správcu: Vajnorská 8/A, 83104 Bratislava
Kotakt na správcu : 02/555 682 13, zitna@plg.sk
Spisová značka správcovského spisu : 4K/13/2015 S310
Spisová značka súdneho spisu : 4K/13/2015
Druh podania : Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu

Verejné ponukové konanie

v zmysle ust. § 92 ods. 1 písm. d) Zákona č. 7/2005 Z. z. – o konkurze a reštrukturalizácii

(ďalej aj ako „ZKR“)

 

 

Na základe záväzného pokynu Okresného úradu Bratislava zo dňa 23.03.2017 v zmysle § 84 ods. 1 ZKR, JUDr. Karol Kovár, so sídlom: Vajnorská 8/A, 831 04 Bratislava, zapísaný v Zozname správcov vedenom Ministerstvom spravodlivosti SR, značka správcu: S 310, ustanovený správca konkurznej podstaty v konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Bratislava I, pod sp. zn. 4K/13/2015, na majetok úpadcu Juraj Ondrejčák, nar. 2. júla 1976, trvale bytom:  Studenohorská 2071/10, 841 03 Bratislava – Lamač, občan Slovenskej republiky (ďalej aj ako „úpadca“), vyhlasuje v súlade s ust. § 92 ods. 1 písm. d) ZKR 5. kolo verejného ponukového konania, na predkladanie návrhov/ponúk na uzatvorenie kúpnej zmluvy, za účelom speňaženia majetku zapísaného v súpise majetku všeobecnej podstaty pod súpisovou zložkou č. 37. Obhliadka nižšie uvedeného nákladného prívesu sa uskutoční dňa 12. apríla 2017 v čase od 10:00 – 12:00 hod. a to v priestoroch garáže domu na adrese – Cesta na Klanec 83/83, 841 03 Bratislava – Lamač.

 

 

I.

Predmet predaja

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Číslo

súpisnej zložky

Dôvod zapísania

majetku do súpisu

Deň zapísania majetku do súpisu

Popis

Počet kusov

Spoluvlast. podiel úpadcu

Súpisná hodnota v EUR.

Najnižšie podanie v EUR.

 

 

 

37.

§ 67 ods. ods. 1 písm. a) ZKR

01.07.2015

nákladný príves, DC plošinová karoséria, VEZEKO HUSKY BB1/P1300, šedej farby, EČV: BA698YT, kategória O2, celková hmotnosť: 1300 kg

1

1/1

5.000,-

1.500,-

 

 

                                     

 

 

II.

 

Podmienky verejného ponukového konania

 

Ako úspešný bude vyhodnotený v rámci verejného ponukového konania ten záujemca, ktorý:

 

  1. Pri splnení podmienok uvedených v nižšie uvedenom článku III., zloží na konkurzný účet úpadcu vratnú peňažnú zábezpeku.

 

  1. Pri splnení podmienok uvedených v nižšie uvedených článkoch IV. a V., navrhne/ponúkne za položku č.37 speňažovaného majetku najvyššiu kúpnu cenu v rámci príslušného kola verejného ponukového konania.

 

  1. V 5. kole je minimálna výška podania 30 % súpisnej hodnoty za položku č.37 speňažovaného majetku.

 

III.

 

Podmienky zloženia zábezpeky

 

  • Záujemca zloží peňažnú zábezpeku vo výške 20% zo sumy najnižšieho podania, a to v prospech nižšie uvedeného účtu konkurznej podstaty úpadcu:

 

UniCredit Bank Czech Republic and Slovakia, a.s., pobočka zahraničnej banky

IBAN: SK5311110000001325147005

Variabilný symbol: číslo súpisovej zložky (čísla 37)

 

Správa pre adresáta: svoje meno a priezvisko/obchodné meno spolu s rodným číslom v prípade fyzickej osoby, resp. IČO v prípade právnickej osoby.

 

  • Zábezpeka musí byť pripísaná v stanovenej minimálnej výške na vyššie uvedenom správcovskom účte najneskôr deň pred otváraním ponúk, inak sa na ponuku záujemcu prihliadať nebude.

 

  • V prípade, že bude záujemca o kúpu speňažovaného majetku vyhodnotený ako úspešný a nedôjde z jeho strany k úhrade zvyšnej kúpnej ceny do 5 dní odo dňa doručenia oznámenia o úspešnosti jeho podania v rámci verejného ponukového konania, ním poskytnutá peňažná zábezpeka prepadne v prospech konkurznej podstaty majetku úpadcu ako zmluvná pokuta za porušenie podmienok tejto súťaže.

 

IV.

 

Termín a miesto predkladania návrhov/ponúk

 

  • Ponuky na odkúpenie majetku úpadcu sa predkladajú v zalepenej obálke viditeľne označenej nápisom „Juraj Ondrejčák“ – PONUKA/NÁVRH – VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE - NEOTVÁRAŤ“ na adrese správcovskej kancelárie správcu JUDr. Karol Kovár: Vajnorská 8/A, 831 04 Bratislava.

 

  • Ponuky záujemcov musia byť správcovi doručené v lehote 14 kalendárnych  dní odo dňa zverejnenia tohto oznamu o vyhlásení verejnej obchodnej súťaže v Obchodnom vestníku SR, pričom v posledný deň lehoty je určený čas doručenia do 15:00 hod.

 

 

V.

 

Nevyhnutné podmienky návrhu/ponuky

 

  • Presné vymedzenie predmetu predaja, o ktorý má záujemca záujem tak, aby bolo možné ho jednoznačne identifikovať.
  • Návrh kúpnej ceny v eurách (€) 

 

  • Vyhlásenie o tom, že záujemca nemá voči úpadcovi žiadne záväzky.

 

  • Doklad preukazujúci totožnosť, ktorým u záujemcu - fyzickej osoby je neoverená kópia občianskeho preukazu či cestovného dokladu a u záujemcov - právnických osôb je to výpis z príslušného registra podľa osobitného predpisu, ktorý nebude starší ako 3 mesiace.

 

  • V prípade ak ponuku predkladá záujemca – fyzická osoba, predloží súhlas so spracovaním osobných údajov.

 

  • Na ponúkané kúpne ceny v nižšej výške ako je stanovené najnižšie podanie pre jednotlivé ponúkané majetky sa nebude prihliadať. 

 

  • Záujemca je oprávnený predložiť len jednu ponuku na rovnaký predmet ponukového konania, pričom raz predloženú ponuku nemožno viac meniť ani vziať späť.

 

  • Ponuka musí byť napísaná v slovenskom jazyku.

 

  • Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, ktorá sa bude týkať zložky č.37 - majetku patriaceho do konkurznej podstaty. V prípade, že záujemca predloží viacero ponúk, ktoré sa budú týkať  súpisnej zložky č.37 majetku konkurznej podstaty, bude sa brať zreteľ iba na jednu ponuku, a to tú, v ktorej ponúkol najvyššiu cenu za odkúpenie predmetu predaja.

 

  • V prípade, že dôjde k stretu dvoch alebo viacerých ponúk s rovnakým najvyšším podaním, má prednosť tá ponuka, ktorá bola doručená ako prvá.

 

VI.

Termín a miesto otvárania obálok

 

Otvorenie predložených obálok s ponukami na odkúpenie majetku uskutoční správca za prítomnosti zamestnanca Okresného úradu Bratislava, a to do 5 pracovných dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk, pričom o tomto otváraní sa vyhotoví úradný záznam.

 

Správca konkurznej podstaty vypracuje písomné vyhodnotenie doručených ponúk v lehote 5 pracovných dní odo dňa otvárania ponúk.

 

Správca konkurznej podstaty vyhodnotí predložené ponuky komplexne s ohľadom na príslušné ustanovenia ZKR a záväzný pokyn Okresného úradu Bratislava.

 

Správca konkurznej podstaty vyrozumie všetkých záujemcov, ktorí predložili svoju ponuku o výsledku príslušného kola verejnej obchodnej súťaže.

 

Bližšie informácie týkajúce sa ponúkaného majetku si záujemca môže vyžiadať telefonicky u správcu, na tel. č.: 02/55568213, prípadne mailom na adrese: zitna@plg.sk

 

 

                                                                                                  JUDr. Karol Kovár

                                                                                  Správca konkurznej podstaty úpadcu