Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: | SANOTECHNIK-MAUROD s.r.o. "v reštrukturalizácii" | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: | Pekárska 11, 917 01 Trnava | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: | 35968621 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Obchodné meno správcu: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Titul, meno a priezvisko správcu: | JUDr. Erik Bilský | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Sídlo správcu: | Pekárska 11, 91701 Trnava | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Kotakt na správcu : | 0907367997, bilsky.spravca@gmail.com | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka správcovského spisu : | 25K/28/2015S1477 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Spisová značka súdneho spisu : | 25K/28/2015 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Druh podania : | Oznámenia súvisiace so speňažovaním majetku podliehajúceho konkurzu | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
VEREJNÉ PONUKOVÉ KONANIE A VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK – PRVÉ KOLO V konkurznom konaní vedenom na Okresnom súde Trnava pod sp. zn. 25K/28/2015 na majetok úpadcu SANOTECHNIK-MAUROD, s.r.o. „v reštrukturalizácii“, so sídlom Pekárska 11, 917 01 Trnava, IČO: 35 968 621 (ďalej v texte len ako „Úpadca“), JUDr. Erik Bilský, so sídlom kancelárie Pekárska 11, 917 01 Trnava, správca konkurznej podstaty Úpadcu (ďalej v texte len ako „Správca“) v súlade so záväzným pokynom zabezpečeného veriteľa Slovenská sporiteľňa, a. s., so sídlom Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, IČO: 00 151 653 zo dňa 23.03.2017 (ďalej v texte len ako „Zabezpečený veriteľ“) vyhlasuje prvé kolo verejného ponukového konania a vyzýva záujemcov na predkladanie ponúk za nasledovných podmienok: Predmet speňažovania:
Predmetom speňažovania sú uvedené nehnuteľnosti, ktoré sa speňažujú ako podstatná časť majetku patriaceho k podniku, pričom nehnuteľnosti sú zapísané v súpise majetku oddelenej podstaty Zabezpečeného veriteľa zverejneného v Obchodnom vestníku č. 31/2016 zo dňa 16.02.2016 (ďalej v texte len „Predmet speňažovania“). Súpisová hodnota nehnuteľností bola určená v zmysle Znaleckého posudku č. 60/2016 zo dňa 30.06.2016 vyhotoveného znalcom Ing. Miroslavom Dubcom, znalcom pre odbor stavebníctvo, odvetvie odhad hodnoty nehnuteľností. Lehota na predkladanie ponúk: do 19.04.2017 do 15:00 hod. Miesto a spôsob predkladania ponúk: Ponuka musí byť doručená v lehote na predkladanie ponúk osobne alebo poštou na adresu kancelárie Správcu: Pekárska 11, 917 01 Trnava, a taktiež na adresu sídla zabezpečeného veriteľa: Slovenská sporiteľňa, a. s., Oddelenie vymáhania pohľadávok firiem, so sídlom Tomášikova 48, 832 37 Bratislava, v zalepenej obálke opatrenej výrazným označením „KONKURZ SANOTECHNIK-MAUROD, s.r.o., ZÁVÄZNÁ PONUKA. NEOTVÁRAŤ“ Výška a spôsob zloženia zálohy: Záujemcovia v ponukovom konaní sú povinní vopred zaplatiť zálohu na kúpnu cenu vo výške 10.000,- EUR (slovom desaťtisíc eur), a to na konkurzný účet vedený v Sberbank Slovensko, a.s., IBAN: SK52 3100 0000 0042 0006 1607. Záloha musí byť pripísaná v prospech uvedeného konkurzného účtu Úpadcu najneskôr do 12:00 hodiny posledného dňa lehoty na predkladanie ponúk. Záujemcovi, ktorého ponuka bude označená ako víťazná, sa uhradená záloha započíta na kúpnu cenu v prípade podpisu zmluvy o predaji podstatnej časti majetku patriaceho k podniku. V prípade odmietnutia podpisu zmluvy z dôvodov na strane záujemcu alebo v prípade nesplnenia dohodnutých zmluvných podmienok záujemcom, uhradená záloha prepadne v prospech konkurznej podstaty Úpadcu. Ostatným neúspešným záujemcom bude záloha vrátená. Otváranie obálok: Otváranie obálok sa uskutoční do 5 dní od uplynutia lehoty na predkladanie ponúk za účasti Správcu a zástupcu Zabezpečeného veriteľa, a to na adrese sídla Zabezpečeného veriteľa. Obhliadka Predmetu speňažovania: Obhliadka Predmetu speňažovania sa uskutoční na základe vzájomnej dohody Správcu a záujemcu po predchádzajúcom ohlásení sa záujemcu na tel. čísle kancelárie Správcu: 033/55 91 633. Bližšie informácie: Žiadosti o ďalšie informácie je možné zasielať na e-mailovú adresu kancelárie Správcu: bilsky.spravca@gmail.com. Záujemcovi sa poskytne na požiadanie elektronicky kópia Znaleckého posudku č. 60/2016 zo dňa 30.06.2016 vyhotoveného znalcom Ing. Miroslavom Dubcom, znalcom pre odbor stavebníctvo, odvetvie odhad hodnoty nehnuteľností Ďalšie podmienky verejného ponukového konania: 1. Náležitosti ponuky: 1.1 Záväzná ponuka záujemcu musí byť vyhotovená v slovenskom jazyku a musí obsahovať: - presné označenie záujemcu o kúpu Predmetu speňažovania: a. pri fyzickej osobe nepodnikateľovi ponuka musí obsahovať meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby (notársky overený) a fotokópiu preukazu totožnosti; b. pri právnickej osobe obchodné meno, sídlo, IČO, originál výpisu z obchodného registra alebo iného registra nie starší ako 1 mesiac, podpis štatutárneho zástupcu spôsobom uvedeným vo výpise z obchodného registra alebo iného registra (notársky overený); c. pri fyzickej osobe podnikateľovi meno, priezvisko, bydlisko, rodné číslo, vlastnoručný podpis fyzickej osoby podnikateľa (notársky overený), fotokópiu preukazu totožnosti a výpis zo živnostenského registra nie starší ako 1 mesiac, - označenie Predmetu speňažovania, na ktorý sa ponuka vzťahuje, - ponuku kúpnej ceny za Predmet speňažovania v eurách, - čestné vyhlásenie o tom, že záujemca: a. nemá žiadne záväzky voči Úpadcovi, b. súhlasí s podmienkami ponukového konania, c. súhlasí s návrhom zmluvy o predaji podstatnej časti majetku patriaceho k podniku, d. súhlasí s prepadnutím zálohy na kúpnu cenu v prospech konkurznej podstaty v prípade, že predložená ponuka záujemcu bude vyhodnotená ako najvýhodnejšia a tento záujemca z dôvodov na strane záujemcu neuhradí kúpnu cenu v určenej lehote, - doklad o zložení zálohy na kúpnu cenu, - číslo bankového účtu, na ktorý je správca povinný vrátiť zálohu zloženú neúspešným záujemcom, alebo na ktorý sa má záujemcovi vrátiť záloha zložená v prípade zrušenia ponukového konania zo strany Správcu. 1.2 Záujemca je povinný záväznú ponuku v jednom vyhotovení zaslať na adresu sídla Zabezpečeného veriteľa a v jednom vyhotovení na adresu kancelárie Správcu. Včas doručené záväzné ponuky na adresu kancelárie Správcu, Správca označí dátumom doručenia a poradovým číslom. 1.3 Záväznú ponuku možno meniť, dopĺňať alebo vziať späť len do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk. 2. Vyhodnotenie ponúk: 2.1. Na ponuku, ktorá nebola doručená Zabezpečenému veriteľovi a zároveň aj Správcovi na miesto predkladania ponúk najneskôr posledný deň lehoty do 15:00 hod., sa neprihliada. 2.2. Na ponuku, ktorá nie je označená spôsobom podľa bodu 3.1 sa neprihliada. 2.3. Na ponuku, ktorá neobsahuje údaje podľa bodov 3.4 a 3.5 sa neprihliada. 2.4. Na ponuku, ktorej znenie doručené Zabezpečenému veriteľovi nie je totožné so znením doručeným Správcovi, sa neprihliada. 2.5. V prípade rovnosti záväzných ponúk rôznych záujemcov, Správca týchto záujemcov vyzve, aby v lehote do 10 dní od doručenia výzvy svoju záväznú ponuku upravili a doručili do kancelárie Správcu a na adresu Zabezpečeného veriteľa. V prípade, ak záväzné ponuky nebudú upravené, Správca prihliadne na čas doručenia ponúk a vyhodnotí ako úspešného záujemcu toho, ktorého ponuka bola doručená do kancelárie Správcu skôr. 2.6 Vyhodnotenie záväzných ponúk sa uskutoční do 10 dní odo dňa otvárania obálok so záväznými ponukami. Správca vyhodnotenie ponúk bezodkladne zašle Zabezpečenému veriteľovi, ktorý má oprávnenie odmietnuť predložené záväzné ponuky, a to všetky alebo aj jednotlivo, bez udania dôvodu. 2.7 Správca písomne oznámi výsledok ponukového konania úspešnému záujemcovi do 10 dní odo dňa odsúhlasenia najvýhodnejšej ponuky zo strany Zabezpečeného veriteľa. 2.8 Správca uzavrie s úspešným záujemcom zmluvu o predaji podstatnej časti majetku patriaceho k podniku do 10 dní odo dňa doručenia odsúhlasenia najvýhodnejšej ponuky zo strany Zabezpečeného veriteľa, pričom kúpna cena musí byť zaplatená pri uzatvorení zmluvy. Bez výslovného písomného súhlasu SLSP, správca nie je oprávnený uzatvoriť zmluvu o predaji podstatnej časti majetku patriaceho k podniku so záujemcom, ktorý doručil víťaznú ponuku. JUDr. Erik Bilský, správca |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||