Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 124/2016
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 28.6.2016
  • Značka:
  • S000024
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Sídlo : Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
IČO : 00000000
Podľa :
Zverejňuje :

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK

Slovenská republika

Medzinárodný fond na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice

Táto výzva na predloženie ponúk sa riadi všeobecným oznámením o verejnom obstarávaní pre tento projekt, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku SR a na internetovej stránke EBOR a JAVYS 15. januára 2015.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS, a.s.), ďalej len “objednávateľ“, získala grant od Medzinárodného fondu na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice (BIDSF), ktorý spravuje Európska banka pre obnovu a rozvoj (banka), na úhradu nákladov projektu D2.1 - “Dekontaminácia bazénov skladovania a ďalších kontaminovaných nádrží JE V1 – 1. časť“.

Objednávateľ v súčasnosti vypisuje súťaž na predloženie zapečatených ponúk od zhotoviteľov pre nasledovnú zmluvu, ktorá má byť financovaná z časti finančných prostriedkov tohto Fondu.

Hlavným cieľom tohto projektu je:

  1. Odstrániť stierateľnú kontamináciu z vnútorných plôch nádrží,bazénu skladovania (BS) a univerzálneho hniezda (UH), aby sa znížilo riziko rozširovania rádioaktívnej kontaminácie pracovísk, pracovného prostredia a pracovníkov počas vyraďovania.
  2. Odstrániť kaly, usadeniny, atď. z dotknutých nádrží, bazénu skladovania a univerzálneho hniezda .

Nádrže a bazény dotknuté týmto projektom sú umiestnené v objektoch SO 800:V1 (Budova reaktorov) a SO 801:V1 (Budova pomocných prevádzok).

Rozsah prác projektu D2.1 zahŕňa všetky činnosti potrebné na vykonanie preddemontážnej dekontaminácie materiálov v rámci rozsahu prác. Zhotoviteľ bude zodpovedný za odhad očakávaného množstva a vlastností konečného odpadu, ktorý vznikne počas realizácie projektu.

Rozsah prác zhotoviteľa bude tiež zahŕňať dohľad na mieste realizácie a technické riadenie výkonu dekontaminačných prác spadajúcich do jeho zodpovednosti. Po ukončení všetkých dekontaminačných prác musí zhotoviteľ dekontaminovať a odstrániť všetky svoje zariadenia a vyčistiť pracovné oblasti.

Dekontaminačné práce sa budú vykonávať na lokalite v JE V1 Jaslovské Bohunice v kontrolovanom pásme.

Detailné informácie sú poskytnuté v súťažných podkladoch.

Obstarávanie bude vykonané v súlade s Politikou a pravidlami verejného obstarávania EBOR ktoré sú publikované na stránke EBRD http://www.ebrd.com.

Výberové konanie na zmluvy financované z grantu BIDSF, ktorý spravuje banka, je otvorené pre firmy zo všetkých krajín.

Finančné príspevky z grantu nesmú byť použité za účelom akýchkoľvek platieb osobám alebo subjektom alebo na akýkoľvek dovoz tovaru, ak takáto platba alebo dovoz sú zakázané na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN prijatého v súlade s kapitolou VII Charty OSN.

Súťažné podklady možno získať na nižšie uvedenom kontaktnom mieste zaslaním elektronickej písomnej žiadosti, doloženou oficiálnym listom, (ktorá obsahuje žiadosť uchádzača o zakúpenie súťažných podkladov vr. všetkých fakturačných údajov, t.j. adresa spoločnosti, korešpondenčná adresa, daňové identifikačné číslo, DIČ a pod.) a po zaplatení nenávratného poplatku vo výške dvesto EUR (200 EUR) alebo ekvivalentu v zameniteľnej mene na účet č.: EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127 BIC: TATRSKBX, Variabilný symbol: 01911001. Po obdržaní platby objednávateľom, bude vystavená potvrdzujúca faktúra a do 15 dní zaslaná uchádzačovi.

Súbor súťažných podkladov sa poskytuje (po obdržaní platby objednávateľom) v tlačenej forme ako aj vo formáte pdf. a v rozhodujúcom jazyku, ktorým je angličtina a na žiadosť uchádzača bude poskytnutý tiež v slovenskom jazyku. V prípade nezrovnalostí medzi anglickou a slovenskou verziou súťažných podkladov bude rozhodujúca anglická verzia súťažných podkladov a tá bude záväzná pre všetkých uchádzačov.

Na vyžiadanie budú dokumenty okamžite zaslané poštou, avšak bez akejkoľvek zodpovednosti za stratu alebo oneskorené dodanie.

Ku všetkým ponukám musí byť zložená zábezpeka na ponuku vo výške päťdesiattisíc eur (50 000 €) alebo zodpovedajúca čiastka vo voľne zameniteľnej mene.

Ponuky musia byť doručené do 9. hod. 6. septembra 2016, stredoeurópskeho času, kedy budú tieto ponuky otvorené za prítomnosti zástupcov uchádzačov, ktorí sa rozhodli zúčastniť sa otvorenia ponúk. Akákoľvek ponuka, ktorú objednávateľ obdrží po záverečnom termíne na predloženie ponúk bude zamietnutá a neotvorená uchádzačovi vrátená.

Návšteva areálu sa uskutoční dňa 19. júla 2016 so začiatkom o 9.30 hod., stredoeurópskeho času v JE V1 Jaslovské Bohunice, v auditóriu Informačného centra vyraďovania JE V1, budova č. 636. K získaniu povolenia na vstup je potrebné, aby potenciálni uchádzači najneskôr sedem (7) dní pred návštevou JE V1 predložili nasledovné údaje o ich zástupcoch, ktorí sa chcú zúčastniť na stretnutí: meno, dátum narodenia, rodné číslo zástupcov slovenskej národnosti, číslo občianskeho preukazu alebo pasu, adresu bydliska. Zúčastniť sa vyššie spomenutého stretnutia bude umožnené maximálne 2 osobám na jedného uchádzača.

Zoznam potenciálnych uchádzačov, ktorí si zakúpili súťažné podklady, je možné prezrieť si na nižšie uvedenej kontaktnej adrese.

Potenciálni uchádzači môžu získať ďalšie informácie, prezrieť si a získať súťažné podklady na nasledujúcom kontaktom mieste:

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU – Odbor obstarávania BIDSF

Tomášikova 22

821 02 Bratislava

Slovenská republika

p. Silvia Signorini, p. Magdaléna Brachová, p. Andrea Orešanská

TEL: +421 33 531  5602, 5304

FAX: +421 2 48 26 29 17

e-mail: signorini.silvia@javys.sk, brachova.magdalena@javys.sk

oresanska.andrea@javys.sk


INVITATION FOR TENDERS

Slovak Republic

Bohunice International Decommissioning Support Fund

This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project, which was published in the Trade Gazette of the Slovak Republic and on the EBRD´s and JAVYS´s web site on 15th January 2016.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť a.s. (JAVYS, a.s.), hereinafter referred to as “the Employer”, has received a grant from The Bohunice International Decommissioning Support Fund (BIDSF), administered by the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) towards the cost of the project D2.1 – Decontamination of Spent Fuel Pools and Other Contaminated Tanks in the V1 NPP – Part 1.

The Employer now invites sealed Tenders from Contractors for the following Contract to be funded from part of the proceeds of the Grant.

The main objective of the project is:

  1. Remove the loose surface contamination of internal surfaces of the tanks, storage pool and universal pit to reduce the risk of spreading radioactive contamination of workplaces, working environment and workers during decommissioning.
  2. Remove sludge, sediments, etc. of the tanks, storage pool and universal pit.

The tanks and pools affected by this project are located in buildings SO 800:V1 (Reactor Building) and SO801:V1 (Auxiliary Operations Building).

 

The scope of work of D2.1 includes all activities necessary to carry out the pre-dismantling decontamination of the materials within the scope of works. The Contractor shall be responsible for estimate the expected volume and characteristics of the final waste generated during the project implementation.

The Contractor’s scope of the works shall also include the field supervision and technical direction of the execution of decontamination works under his responsibility. After the completion of all decontamination works, the Contractor shall decontaminate and remove all his equipment and clean up the working areas.

The decontamination works will be performed on the site of Nuclear Power Plant V1 Jaslovské Bohunice in the Controlled Area.

More detailed information is provided further in the Tender Documents.

Procurement will be carried out in accordance with EBRD Procurement Policies and Rules. which are published in the website http://www.ebrd.com.

Tendering for contracts to be financed with the proceeds of the BIDSF grant which is administered by the Bank is open to firms from all countries.

The proceeds of the grant will not be used for the purpose of any payment to persons or entities, or for any import of goods, if such payment or import is prohibited by a decision of the United Nations Security Council taken under Chapter VII of the Chapter of the United Nations.

Tender Documents may be obtained from the office at the address below upon electronic written application accompanied by official letter (which shall contain Tenderer´s request for Tender Documents, incl. all invoicing data, i.e. company address, correspondence address, tax number identification, VAT number etc.) and upon payment of a non-refundable fee of Euro two hundred (€ 200) or equivalent in a convertible currency at the account No. EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127, BIC: TATRSKBX, variable symbol: 01911001. Upon the received payment by Employer, the confirmation invoice will be issued within 15 days and sent to the Tenderer.

The set of Tender Documents is provided (after payment received by the Employer) in hard copy as well as in pdf. format and in governing language, that is English, and upon request of the Tenderer it will be provided also in Slovak language. In case of discrepancies between English and Slovak sets of Tender Documents, the English set of Tender Documents governs and shall be binding upon each Tenderer.

If requested, the documents will be promptly dispatched by post, but no liability can be accepted for loss or late delivery.

All Tenders must be accompanied by a Tender Security in an amount equal to fifty thousand Euro (€ 50,000) or its equivalent in a convertible currency.

Tenders must be delivered at or before 09.00 a.m, 6th September 2016, CET, at which time they will be opened in the presence of those Tenderers’ representatives who choose to attend. Any Tender received by the Employer after the Tender submission deadline will be rejected and returned unopened to the Tenderer.

The Site visit will take place on 19th of July 2016 beginning from 09.30 a.m., CET, at NPP V1 Jaslovské Bohunice, Auditorium of the V1 NPP Information Decommissioning Centre, Building No. 636. For arranging of entry permission the perspective Tenderers are requested to submit the following data of their representatives who wish to participate at site visit meeting: name, date of birth, personal identification number for Slovak citizens, identification card or passport No., home address, seven (7)  days before the visit’s date at the latest. Maximum 2 persons of each Tenderer will be allowed to attend the above meeting.

A register of potential Tenderers who have purchased the Tender Documents may be inspected at the address below.

Prospective Tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the Tender Documents at the following office:

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU - Procurement Group

Tomášikova 22

821 02  Bratislava

Slovak Republic

Attn.: Mrs. Silvia Signorini, Mrs. Magdaléna Brachová, Mrs. Andrea Orešanská

TEL: +421 33 531 5602, 5304

FAX: +421 2 48 26 29 17

e-mail: signorini.silvia@javys.sk, brachova.magdalena@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk