Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 124/2016
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 28.6.2016
  • Značka:
  • S000023
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Sídlo : Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
IČO : 00000000
Podľa :
Zverejňuje :

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK

 

Slovenská republika

Medzinárodný fond na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice

Táto výzva na predloženie ponúk sa riadi všeobecným oznámením o verejnom obstarávaní pre tento projekt, ktoré bolo uverejnené na internetovej stránke EBOR a JAVYS 15. januára 2016 a v Obchodnom vestníku SR dňa 22. januára 2016.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), ďalej len “objednávateľ “, získala grant od Medzinárodného fondu na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice (BIDSF), ktorý spravuje Európska banka pre obnovu a rozvoj (banka), na úhradu nákladov projektu D4.1 –Modifikácia elektrárne a montáž nových zariadení“.

Objednávateľ v súčasnosti vypisuje súťaž na predloženie zapečatených ponúk od zhotoviteľov pre nasledovnú zmluvu, ktorá má byť financovaná z časti finančných prostriedkov tohto Fondu.

Hlavným cieľom projektu BIDSF D4.1 je pripraviť budovu reaktorov, budovu pomocných prevádzok a podľa potreby aj ostatné stavebné objekty alebo vonkajšie plochy na demontáž systémov a zariadení a ich následnú dekontamináciu a rozobratie. Tieto modifikácie umožňujú minimalizovať čas potrebný na neskoršie realizované práce vyraďovania, minimalizovať kolektívne dávky, zabezpečiť sústavný tok materiálu z vyraďovania a zvýšiť kapacitu prepravných trás.

Demolačné a demontážne práce budú vykonané v lokalite jadrovej elektrárne V1 Jaslovské Bohunice.

 

Rozsah tohto projektu zahŕňa nasledujúce činnosti:

  • zlepšenie filtračnej schopnosti existujúceho VZT systému V1,
  • stavebné úpravy v Hlavnom výrobnom bloku CB 800:V1,
  • inštalácia elektrického rozvádzača v reaktorovej sále 1. bloku JE V1,
  • náhrada systémov a zariadení JE V1
  • nakladanie so všetkým odpadom (konvenčným, nebezpečným) a s RAO, ktorý sa vytvorí v priebehu realizácie projektu.

Detailné informácie sú poskytnuté v súťažných podkladoch.

Obstarávanie bude vykonané v súlade s Politikou a pravidlami verejného obstarávania EBOR s výnimkou obmedzení ohľadne oprávnenosti krajiny, ktoré sú definované v rámci Pravidiel BIDSF.

Výberové konanie na zmluvy financované z grantu BIDSF, ktorý spravuje banka, je otvorené pre firmy zo všetkých krajín.

Finančné príspevky z grantu nesmú byť použité za účelom akýchkoľvek platieb osobám alebo subjektom alebo na akýkoľvek dovoz tovaru, ak takáto platba alebo dovoz sú zakázané na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN prijatého v súlade s kapitolou VII Charty OSN.

Aby bol uchádzač kvalifikovaný na zadanie zmluvy, musí preukázať objednávateľovi, že podstatným spôsobom spĺňa minimálne kvalifikačné kritéria uvedené v Súťažných podkladoch. Špecifickou podmienkou pre súťaž je splnenie preukázania uchádzačom, že je držiteľom platného potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti a to nasledovne:

 

  1. V súlade s príslušnými ustanoveniami zákona č. 215/2004 Z.z. o ochrane utajovaných skutočností a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane utajovaných skutočností“), uchádzač musí byť držiteľom potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti minimálne úrovne „dôverné“ na pokrytie zamestnancov, ktorí budú pracovať v rámci areálu Medziskladu vyhoretého paliva. Z tohto dôvodu musí uchádzač predložiť spolu so svojou ponukou buď (i) potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti vydané NBÚ SR; alebo (ii) potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti vydané príslušným orgánom v krajine Zhotoviteľa spolu s overeným stanoviskom NBÚ SR, ktorým sa potvrdí prijatie potvrdenia o priemyselnej bezpečnosti pre predmetnú spoločnosť. Ak Zhotoviteľ nemá platné potvrdenie o priemyselnej bezpečnosti vo svojej domovskej krajine, bude spoločnosť musieť požiadať o vydanie tohto potvrdenia vo svojej krajine a následne podať žiadosť o overenie na NBÚ SR za účelom získania overeného vyhlásenia NBÚ SR. Národný bezpečnostný úrad Slovenskej republiky spolupracuje na bilaterálnej úrovni s krajinami, ktoré majú uzavretú dohodu o vzájomnej ochrane a výmene utajovaných informácií. K marcu 2016 mali nasledujúce krajiny dohody so Slovenskou republikou: Spolková republika Nemecko, Turecko, Anglicko, Švédske kráľovstvo, Estónsko, Slovinsko, Lotyšsko, Taliansko, Česká republika, Nórske kráľovstvo, Bulharsko, Ukrajina, Ruská federácia, Helénska republika, Fínsko, Rumunsko, Rakúsko, Portugalsko, Litva, republika Macedónsko, Bosna a Hercegovina, Španielske kráľovstvo, Čierna Hora, Francúzsko, Albánsko, Chorvátsko, Cyprus, Maďarsko, Gruzínsko, Srbsko, Luxemburské veľkovojvodstvo, Poľsko, Arménsko. Je však potrebné poznamenať, že preukázanie takejto úrovne bezpečnosti sa bude vyžadovať len od spoločnosti (spoločností), ktoré budú poskytovať personál na výkon prác len v rámci Medziskladu vyhoretého paliva (a/alebo v jeho kontrolovanom pásme).

 

2.   Ďalšie kvalifikačné požiadavky sa uvádzajú v súťažných podkladoch.

 

Ku všetkým ponukám musí byť zložená zábezpeka na ponuku vo výške stodvadsaťpäťtisíc eur (125.000 €) alebo zodpovedajúca čiastka vo voľne zameniteľnej mene.

Súťažné podklady možno získať zaslaním elektronickej písomnej žiadosti (e-mail)  v anglickom jazyku a súčasne oficiálneho listu na nižšie uvedené kontaktné miesto (list bude obsahovať žiadosť uchádzača o zakúpenie súťažných podkladov, spôsob doručenia [osobný odber v Bratislave alebo poštou] a všetky fakturačné údaje, t.j. adresa spoločnosti, korešpondenčná adresa, daňové identifikačné číslo, DIČ a pod.) a po zaplatení nenávratného poplatku vo výške stopäťdesiat EUR (150 EUR) alebo ekvivalentu v zameniteľnej mene na účet: Príjemca – Jadrová a vyraďovacia spoločnosť (JAVYS), IBAN: SK6111000000002629106127, SWIFT: TATRSKBX, Variabilný symbol: 01917001. Adresa banky je: Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, P.O. Box 42, 850 05, Bratislava 55. Faktúra bude vystavená a zaslaná poštou iba po prijatí úhrady. Doklad o úhrade poplatku zasielajte spolu so žiadosťou. Súťažné podklady budú poskytnuté akonáhle bude zaevidovaná úhrada.

Platba za súťažné podklady v hotovosti na adrese spoločnosti nie je možná.

Súbor súťažných podkladov sa poskytuje v rozhodujúcom jazyku, ktorým je angličtina a na žiadosť uchádzača bude poskytnutý tiež v slovenskom jazyku. V prípade nezrovnalostí medzi anglickou a slovenskou verziou súťažných podkladov bude rozhodujúca anglická verzia súťažných podkladov a tá bude záväzná pre všetkých uchádzačov.

Na vyžiadanie budú dokumenty okamžite zaslané poštou, avšak bez akejkoľvek zodpovednosti za stratu alebo oneskorené dodanie. V prípade voľby osobného odberu súťažných podkladov je potrebné tak oznámiť objednávateľovi termín príchodu najneskôr jeden (1) deň vopred.

 

Ponuky musia byť doručené do 10.00 hod., SELČ, 13. septembra 2016, kedy budú tieto ponuky otvorené za prítomnosti zástupcov uchádzačov, ktorí sa rozhodli zúčastniť sa otvorenia ponúk. Akákoľvek ponuka, ktorú objednávateľ obdrží po záverečnom termíne na predloženie ponúk bude zamietnutá a neotvorená uchádzačovi vrátená. Ponuky musia byť doručené v pracovných dňoch mimo dní pracovného pokoja, ako je  uvedené v zákone č. 241/1993 Z. z. o štátnych sviatkoch, dňoch pracovného pokoja a pamätných dňoch v znení neskorších predpisov.

Návšteva areálu sa uskutoční dňa 21. júla 2016 so začiatkom o 09.00 hod., SELČ v JE V1 Jaslovské Bohunice, v auditóriu Informačného centra vyraďovania JE V1 v budove č. 636, Jaslovské Bohunice. K získaniu povolenia na vstup je potrebné, aby potenciálni uchádzači pred návštevou JE V1 predložili najneskôr do 14. júla 2016  nasledovné údaje o ich zástupcoch, ktorí sa chcú zúčastniť na stretnutí: meno, dátum narodenia, rodné číslo zástupcov slovenskej národnosti, číslo občianskeho preukazu alebo pasu, adresu bydliska. Zúčastniť sa vyššie spomenutého stretnutia bude umožnené maximálne dvom (2) osobám na jedného uchádzača.

Zoznam potenciálnych uchádzačov, ktorí si zakúpili súťažné podklady, je možné poskytnúť elektronicky na vyžiadanie.

 

 

Potenciálni uchádzači môžu získať ďalšie informácie, prezrieť si a získať súťažné podklady na nasledujúcom kontaktom mieste počas pracovných dní v Slovenskej republike od 08:00 do 15:30, SEČ.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU – Odbor obstarávania BIDSF

Tomášikova 22

821 02 Bratislava

Slovenská republika

p. Tomáš Sychra, p. Silvia Signorini  alebo p. Andrea Orešanská

TEL: +421 33 531 5605, 5304

FAX: +421 2 48 26 29 17

e-mail: sychra.tomas@javys.sk,  signorini.silvia@javys.sk,  oresanska.andrea@javys.sk


INVITATION FOR TENDERS

 

Slovak Republic

Bohunice International Decommissioning Support Fund

 

This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project which was published on the EBRD’s and JAVYS’s web site on 15th January 2016 and in the Trade Gazette of the Slovak Republic on 22nd January 2016.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), hereinafter referred to as “the Employer”, has received a grant from The Bohunice International Decommissioning Support Fund (BIDSF), administered by the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) towards the cost of the project D4.1 – “Modification of the Plant and Installation of New Equipment”.

The Employer now invites sealed Tenders from Contractors for the following Contract to be funded from part of the proceeds of the Grant.

The objective of the BIDSF Project D4.1 is to prepare the Reactor Buildings and the Auxiliary Building and if necessary also other buildings or external surfaces for the purposes of dismantling of systems and equipment and their subsequent decontamination and demolition. These modifications shall enable to minimize the time demandingness of the later implemented decommissioning works, minimize the collective doses, provide the continuity of the flow of materials from decommissioning and increase the capacities of transport routes.

The dismantling and demolition works will be performed on the site of Nuclear Power Plant V1 Jaslovské Bohunice.

 

Scope of work in this project encompasses following activities:

  • improving the filtration capability of the existing HVAC system of V1 NPP,
  • construction works in Main Reactor Building CB 800:V1,
  • installation of electric switchboard in V1 NPP Reactor Hall of Unit 1,
  • replacement of systems and V1 NPP equipment handling all waste (conventional, hazardous) and RAW produced in the course of this project implementation.

More detailed information is provided further in the Tender Documents.

Procurement will be carried out in accordance with the EBRD Procurement Policies and Rules. Tendering for contracts to be financed with the proceeds of the BIDSF grant which is administered by the Bank is open to firms from any countries.

The proceeds of the grant will not be used for the purpose of any payment to persons or entities, or for any import of goods, if such payment or import is prohibited by a decision of the United Nations Security Council taken under Chapter VII of the Chapter of the United Nations.

To be qualified for Contract award, the Tenderer must demonstrate to the Employer that it substantially satisfies the minimum qualification criteria as specified in Tender documents.The specific competition requirement for Tenderer is to provide a valid confirmation of Industrial security as follows:

 

  1. In accordance with the relevant provisions of Act. No. 215/2004 Coll. on the Protection of Classified Information and on the amendment and supplementing of certain acts (hereinafter referred to as “Act on the Protection of Classified Information”) the Tenderer is required to have minimum level “confidential” Industrial Security certificate to cover the personnel who will actually work within Interim Spent Fuel Storage area. Therefore, the Tenderer shall submit with its Tender  either (i) the Industrial Security certificate issued by the NSA SR; or (ii) the Industrial Security certificate issued by the relevant authority of the contractor’s country together with the verified statement from the NSA SR confirming the acceptance of the Industrial Security certificate for the relevant company. If a contractor does not possess a valid confirmation of Industrial Security in its home country, the company will need to apply for the issuance of such confirmation in their own country and subsequently submit request for verification to NSA SR in order to obtain verified statement by NSA SR. Slovak National Security Authority cooperates at billateral level with countries, which have the Agreement concluded on Mutual Exchange and Protection of Classified Information. As of March 2016, the following countries have agreements with Slovak republic: Federal Republic of Germany, Republic of Turkey, England, Kingdom of Sweden, Republic of Estonia, Republic of Slovenia, Republic of Latvia, Italian Republic, Czech Republic, Kingdom of Norway, Republic of Bulgaria, Ukraine, Russian Federation, Hellenic Republic, Republic of Finland, Romania, Republic of Austria, Portuguese Republic, Republic of Lithuania, Republic of Macedonia, Bosnia and Herzegovina, Kingdom of Spain, Montenegro, French Republic, Republic of Albania, Republic of Croatia, Republic of Cyprus, Hungary, Georgia, Republic of Serbia, Grand Duchy of Luxembourg, Republic of Poland, Republic of Armenia.The required security level is only required to be demonstrated by the company(ies) which will provide personnel to work within Interim Spent Fuel Storage (and/or within its controlled area).
  2. Other qualification requirements are specified in the Tender Documents.

All Tenders must be accompanied by a Tender Security in an amount equal to Euro one hundred and twenty-five thousand (€ 125,000) or its equivalent in a convertible currency.

Tender Documents may be obtained upon electronic written application (E-mail) in English language, while the official letter is sent to the office at the address below [the application shall contain Tenderer’s request for Tender Documents, delivery method (taking-over in person at the Company address in Bratislava or via post] and all invoicing data, i.e. company address, correspondence address, tax number identification, VAT number etc.) and upon payment of a non-refundable fee of Euro one hundred fitfy (€ 150) or equivalent in a convertible currency at the account: Recipient – Jadrová a vyraďovacia spoločnosť (JAVYS), IBAN: SK6111000000002629106127, SWIFT: TATRSKBX, Variable symbol: 01917001. The Bank address is: Tatra banka, a.s., Hodžovo námestie 3, P.O. Box 42, 850 05, Bratislava 55. The invoice will be issued and dispatched by post only after payment is received. Payment confirmation shall be attached to application. Once the payment has been registered, the Tender Documents will be provided.

It is not possible to pay cash for Tender Documents at Company address.

The set of Tender Document is provided in governing language, that is English, and upon request of the Tenderer it will be provided also in Slovak language. In case of discrepancies between English and Slovak sets of Tender Document, the English set of Tender Document governs and shall be binding upon each Tenderer.

If requested, the documents will be promptly dispatched by post, but no liability can be accepted for loss or late delivery. If the Tenderer wishes to receive the Tender Documents in person, it shall notify the Employer at least one (1) day prior the expected collection date.

 

Tenders must be delivered at or before 10.00 a.m., CEST, 13th September 2016, at which time they will be opened in the presence of those Tenderers’ representatives who choose to attend. Any Tender received by the Employer after the Tender submission deadline will be rejected and returned unopened to the Tenderer. Tenders must be delivered during the working days, except of public holidays, as specified in the Act. 241/1993 Coll. on public holidays, and commemorative days as amended.

The Site visit will take place on 21st July 2016 beginning from 09.00 a.m., CEST, at V1 NPP Jaslovské Bohunice, in Auditorium of V1 NPP Information Decommissioning Centre, Building No.636. For arranging of entry permission the perspective Tenderers are requested to submit the following data of their representatives who wish to participate at Site visit meeting: name, date of birth, personal identification number for slovak citizens, identification card or passport No., home address, on or before 14th July 2016. Maximum two (2) persons of each Tenderer will be allowed to attend the above meeting.

A register of prospective tenderers who have purchased the Tender Documents may be provided electronically, upon request.

 

 

Prospective tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the Tender Documents at, the following office during working days in Slovak Republic from 08.00 a.m. till 03.30 p.m., CET.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU - Procurement Group

Tomášikova 22

821 02 Bratislava

Slovak Republic

Attn.: Mr. Tomáš Sychra, Mrs. Silvia Signorini or Mrs. Andrea Orešanská

Telephone: +421 33 531 5605, 5304

Fax: +421 2 48 26 29 17

E-mail: sychra.tomas@javys.sk, signorini.silvia@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk