Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 110/2016
  • Kapitola:
  • Verejné súťaže
  • Podanie:
  • Obchodné verejné súťaže/Verejné súťaže
  • Deň vydania:
  • 8.6.2016
  • Značka:
  • S000021
Vyhlasovateľ sútaže
Obchodné meno/Názov : Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.
Sídlo : Tomášikova 22, 821 02 Bratislava
IČO : 359 460 24
Podľa :
Zverejňuje :

VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK

 

Slovenská republika

Medzinárodný fond na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice

 

Táto výzva na predloženie ponúk sa riadi všeobecným oznámením o verejnom obstarávaní pre tento projekt, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku SR a na internetovej stránke EBOR a JAVYS dňa 15. januára 2016.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), ďalej len “objednávateľ“, získala grant od Medzinárodného fondu na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice (BIDSF), ktorý spravuje Európska banka pre obnovu a rozvoj (banka), na úhradu nákladov projektu A5-A3 – Optimalizácia elektrickej schémy.

Objednávateľ v súčasnosti vypisuje súťaž na predloženie zapečatených ponúk od zhotoviteľov pre nasledovnú zmluvu, ktorá má byť financovaná z časti finančných prostriedkov tohto Fondu.

 

Hlavným cieľom projektu BIDSF A5-A3 je optimalizácia a úprava napájania pre jednotlivé zariadenia a postupné odpájanie a demontáž nepotrebných zariadení a káblov.

Rozsah prác zhotoviteľa zahŕňa realizáciu úprav (optimalizácia elektrickej siete) napájania zariadení v SO: 800:V1, SO 800/a:V1, SO 800/b:V1, SO 800/c:V1, SO 800/d:V1, SO 801:V1, SO 804:V1, SO 803:/V1, SO 585/a:V1, SO 585/b:V1, SO 713:V1 a SO 460:V1. Práce rovnako zahŕňajú aj prepojenie jednotlivých zariadení na iné elektrické rozvádzače a postupné odpájanie a demontáž nepotrebných zariadení v dotknutých stavebných objektoch. Celková demontáž/rekonštrukcia/modifikácia systémov el. napájania sa bude realizovať klasickými postupmi.

 

Rozsah projektu takisto pokrýva činnosti ako: vykonanie všetkých analýz, skúšok, kontrol a ďalších činností, ktoré môžu byť potrebné na zabezpečenie toho, aby projekt, materiály a odborné spracovanie boli vhodné na špecifikovanú prevádzku, alebo aby boli také, ako vyžaduje bežné použitie či osvedčená prax, pri zabezpečení školenia zamestnancom, ktorí budú používať upravené zariadenia.

Detailnejšie informácie sú uvedené ďalej v Súťažných podkladoch.

Optimalizačné, demontážne, rekonštrukčné práce a úpravy budú realizované v lokalite jadrovej elektrárne V1 Jaslovské Bohunice.

Obstarávanie bude vykonané v súlade s Politikou a pravidlami verejného obstarávania EBOR , ktoré sú zverejnené na stránke EBOR http://www.ebrd.com.

Výberové konanie na zmluvy financované z grantu BIDSF, ktorý spravuje banka, je otvorené pre firmy zo všetkých  krajín.

Finančné príspevky z grantu nesmú byť použité za účelom akýchkoľvek platieb osobám alebo subjektom alebo na akýkoľvek dovoz tovaru, ak takáto platba alebo dovoz sú zakázané na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN prijatého v súlade s kapitolou VII Charty OSN.

Aby bol uchádzač kvalifikovaný na zadanie zmluvy, musí preukázať objednávateľovi, že podstatným spôsobom spĺňa nasledovné minimálne kvalifikačné kritéria:

  1. Uchádzač musí poskytnúť informácie o priemernom ročnom obrate (je definovaný ako fakturácia za prebiehajúce a ukončené práce) za posledné tri (3) roky v objeme ekvivalentu jeden milión šesto tisíc eur (1 600 000 €) za rok.
  2. Uchádzač musí preukázať, že jeho ročný pracovný kapitál bol za posledné dve (2) účtovné obdobia najmenej dvestopäťdesiat tisíc eur (250 000 €). Pracovný kapitál: [(krátkodobé pohľadávky + zásoby + finančné účty)] - [krátkodobé záväzky (vrátane krátkodobých dlhov)].
  3. Uchádzač musí poskytnúť referencie o projektoch, ktoré preukazujú:

 

  1. Úspešnú realizáciu aspoň dvoch (2) projektov ako hlavný zhotoviteľ alebo člen konzorcia alebo podzhotoviteľ, ktoré úspešne ukončil ako spoločnosť pôsobiaca na trhu s elektrickou energiou, týkajúcich sa projektových činností a realizácie v oblasti demontáže/rekonštrukcie/úpravy elektrických systémov v súlade so slovenskou alebo európskou legislatívou (charakterom a zložitosťou porovnateľných s navrhovanou zmluvou) za posledných päť (5) rokov, kde sumárny finančný objem každého relevantného projektu (alebo úmerný podiel v prípade člena spoločného podniku alebo konzorcia alebo v prípade podzhotoviteľa) nebol menší ako čiastka zodpovedajúca sume jeden milión tristotisíc eur (1 300 000€).
  2. Úspešnú realizáciu aspoň (1) projektu ako hlavný zhotoviteľ alebo člen konzorcia alebo subdodávateľ pre projekt týkajúci sa modifikácie/optimalizácie elektrických systémov s vysokonapäťovými elektrickými schémami/napájaním (bez požiadavky na finančný objem zmluvy).
  1. Uchádzač musí preukázať osvedčenia alebo vyhlásenia o školení, kvalifikácií a skúsenostiach pracovníkov, rovnako ako osvedčenia pre stroje alebo zariadenia, ktoré budú použité pre demontáž a práce pre úpravu v súlade s platnou legislatívou.
  2. Uchádzač musí preukázať, že má zavedený a certifikovaný systém riadenia kvality, predložením certifikátu, ktorý vydal nezávislý inštitút v súlade s požiadavkami normy ISO 9001:2008 resp. ISO 9001:2015. V prípade JVC musí byť tento dokument predložený každým členom.
  3. Uchádzač musí preukázať, že má zavedený a certifikovaný Systém environmentálneho manažmentu a Systém manažmentu BOZP, a to predložením certifikátu, ktorý vydala nezávislá inštitúcia podľa požiadaviek noriem ISO 14001:2004 resp. ISO 14001:2015 a OHSAS 18001:2007, alebo dokladom o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie Systému environmentálneho manažmentu a Systému manažmentu BOZP. V prípade JVC musí byť tento dokument predložený každým členom.
  4. Uchádzač alebo jeho podzhotoviteľ-špecialista musia mať oprávnenie na manipuláciu s azbestom v zmysle § 41 ods. 1 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
  5. Uchádzač alebo jeho podzhotoviteľ-špecialista musí mať „súhlas na nakladanie s nebezpečným odpadom”, ktorý spĺňa podmienky podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

Povinnosťou zhotoviteľa i jeho podzhotoviteľa - špecialistu bude dodržiavať ustanovenia zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a jeho vykonávacích predpisov.

  1. Ďalšie kvalifikačné požiadavky sa uvádzajú v súťažných podkladoch.

Súťažné podklady možno získať na nižšie uvedenom kontaktnom mieste zaslaním elektronickej písomnej žiadosti, (ktorá obsahuje žiadosť uchádzača o zakúpenie súťažných podkladov vr. všetkých fakturačných údajov, t.j. adresa spoločnosti, korešpondenčná adresa, daňové identifikačné číslo, DIČ a pod.) doloženú oficiálnym listom a po zaplatení nenávratného poplatku vo výške sto eur (100 €) alebo ekvivalentu v zameniteľnej mene na účet č.:

EUR 2629106127/1100

IBAN: SK6111000000002629106127

BIC: TATRSKBX

Variabilný symbol: 0138001

Súbor súťažných podkladov sa poskytuje, po obdržaní platby objednávateľom, v rozhodujúcom jazyku, ktorým je angličtina a na žiadosť uchádzača bude poskytnutý tiež v slovenskom jazyku. V prípade nezrovnalostí medzi anglickou a slovenskou verziou súťažných podkladov bude rozhodujúca anglická verzia súťažných podkladov a tá bude záväzná pre všetkých uchádzačov.

Na vyžiadanie budú dokumenty okamžite zaslané poštou, avšak bez akejkoľvek zodpovednosti za stratu alebo oneskorené dodanie. Ak si uchádzač želá vyzdvihnúť súťažné podklady osobne, musí informovať objednávateľa minimálne jeden (1) deň pred predpokladným dňom ich vyzdvihnutia.

Ku všetkým ponukám musí byť zložená zábezpeka na ponuku vo výške štyridsať jeden tisíc eur (41 000 €) alebo zodpovedajúca čiastka vo voľne zameniteľnej mene.

Ponuky musia byť doručené na nižšie uvedenú adresu do 08:30 h, stredoeurópskeho času, 19. Júla 2016, kedy budú tieto ponuky otvorené za prítomnosti zástupcov uchádzačov, ktorí sa rozhodli zúčastniť sa otvorenia ponúk. Akákoľvek ponuka, ktorú objednávateľ obdrží po záverečnom termíne na predloženie ponúk bude zamietnutá a neotvorená uchádzačovi vrátená. Ponuky musia byť doručené v rámci pracovného dňa, mimo štátnych sviatkov, ako uvedené v zákone č. 241/1993 Z.z. o štátnych sviatkoch, dňoch pracovného pokoja a pamätných dňoch v znení neskorších predpisov.

Návšteva areálu sa uskutoční 16. júna 2016 so začiatkom o 09:30 h, stredoeurópskeho času v JE V1 Jaslovské Bohunice, v auditóriu Informačného centra vyraďovania JE V1, budova č. 636 v Jaslovských Bohuniciach. K získaniu povolenia na vstup je potrebné, aby potenciálni uchádzači najneskôr týždeň pred návštevou JE V1 predložili nasledovné údaje o ich zástupcoch, ktorí sa chcú zúčastniť na stretnutí: meno, dátum narodenia, rodné číslo zástupcov slovenskej národnosti, číslo občianskeho preukazu alebo pasu, adresu bydliska. Zúčastniť sa vyššie spomenutého stretnutia bude umožnené maximálne dvom osobám na jedného uchádzača.

Zoznam potenciálnych uchádzačov, ktorí si zakúpili súťažné podklady, je možné obdržať na základe požiadavky na nižšie uvedenej kontaktnej adrese.

Potenciálni uchádzači môžu získať ďalšie informácie, prezrieť si a získať súťažné podklady na nasledujúcom kontaktom mieste:

 

 

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU – Odbor obstarávania BIDSF

Tomášikova 22

821 02 Bratislava

Slovenská republika

p. Silvia Signorini, p. Andrea Orešanská, p. Vladimír Jarunek

TEL: +421 33 531 5632

FAX: +421 2 48 26 29 17

e-mail: signorini.silvia@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk, jarunek.vladimir@javys.sk

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

INVITATION FOR TENDERS

 

Slovak Republic

Bohunice International Decommissioning Support Fund

 

This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project, which was published in the Trade Gazette of the Slovak Republic and on the EBRD’s and JAVYS’s web site on 15th January 2016.

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), hereinafter referred to as “the Employer”, has received a grant from The Bohunice International Decommissioning Support Fund (BIDSF), administered by the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) towards the cost of the project A5-A3 – Optimisation of Electric Scheme.

The Employer now invites sealed Tenders from Contractors for the following Contract to be funded from part of the proceeds of the Grant.

 

The main task of the BIDSF project A5-A3 is to optimize and modify the power supply of the individual equipment and gradual disconnect and dismantle not necessary equipment and cables.

The Contractor’s scope of works includes the performance of modifications (optimisation of electric scheme) of equipment power supply situated in CB: 800:V1, CB 800/a:V1, CB 800/b:V1, CB 800/c:V1,CB 800/d:V1, CB 801:V1, CB 804:V1, CB 803:/V1, CB 585/a:V1, CB 585/b:V1, CB 713:V1 and CB 460:V1. It includes interconnection of the individual equipment to other electrical switchboards and gradual disconnecting and dismantling of not required equipment in the relevant civil buildings. Overall dismantling/reconstruction/modification of power supply of systems will be performed by conventional procedures.

 

The scope of the project also covers activities such as: to perform all analyses, tests, inspections and other activities which might be considered necessary to ensure that the design, materials and workmanship are satisfactory for the specified operation, or required by common usage or good practice, providing training to employees of the Employer, who will use the modified equipment.

More detailed information is provided further in the Tender Documents.

The optimisation, dismantling, reconstruction and modification works will be performed on the site of Nuclear Power Plant V1 Jaslovské Bohunice.

Procurement will be carried out in accordance with the EBRD Procurement Policies and Rules which are published in the website http://www.ebrd.com.

 

Tendering for contracts to be financed with the proceeds of the BIDSF grant which is administered by the Bank is open to firms from all countries.

 

The proceeds of the grant will not be used for the purpose of any payment to persons or entities, or for any import of goods, if such payment or import is prohibited by a decision of the United Nations Security Council taken under Chapter VII of the Chapter of the United Nations.

 

To be qualified for Contract award, the Tenderer must demonstrate to the Employer that it substantially satisfies the following minimum qualification criteria:

  1. The Tenderer must provide information showing an average annual turnover (defined as billing for works in progress and completed) over the last three (3) years of Euro one million six hundred thousand (€ 1.600,000) equivalent per year.
  2. The Tenderer shall demonstrate that his annual Working Capital was at least Euro two hundred and fifty thousand (€ 250,000) in the last two (2) accounting periods. Working Capital: [(Current receivables + Inventory + Financial accounts)] - [Current liabilities (including current debts)].
  3. The Tenderer shall provide project references showing:

 

  1. Successful execution of at least two (2) projects as prime contractor or JV-C member or subcontractor related to design, engineering and implementation activities in the field of reconstruction/modification of electrical systems in accordance with the Slovak legislation or EU legislation (of a nature and complexity comparable to the proposed contract) within the last five (5) years being the total financial volume of each of the relevant project reference (or proportionate share in the case of JV-C member or Subcontractor) not less than Euro one million three hundred thousand (€ 1 300 000,00) equivalent. Among those two (2) at least one (1) as prime contractor or JV-C member or a subcontractor for a project related to modification/optimisation works with high voltage power schemes/supplies.
  2. Successful execution of at least one (1) project as prime contractor or JV-C member or subcontractor related to dismantling and demolition of electrical systems and structures in accordance with the Slovak legislation or EU legislation (of a nature and complexity comparable to the proposed contract) within the last five (5) years (without requirement of the financial amount).
  1. The Tenderer shall demonstrate by the certificates or Declaration of Oath the training, qualification and experience of the personnel, as well as the certification of the machinery or equipment to be use for dismantling and modification Works in compliance with the valid legislation.
  2. The Tenderer shall demonstrate implementation and certification of own quality management system by providing the Quality Management System Certificate issued by an independent institute according to the requirements ISO 9001:2008 standard or ISO 9001:2015. In case of a JV-C, this document shall be submitted by each member.
  3. The Tenderer shall demonstrate that he has implemented and certified the Environmental Management System and Occupational Health and safety management system, by presenting the certificate issued by an independent institution according to the requirements of the standards ISO 14001:2004 or ISO 14001:2015 and OHSAS 18001:2007, or the document of the equal measures for Environmental management system assurance and Occupational health and safety management system assurance. In case of a JV-C, this document shall be submitted by each member.
  4. The Tenderer, or its specialist Subcontractor shall have the authorization to handle with the asbestos in line with § 41, sec. 1 of the Act No. 355/2007 Coll. on Protection, Support and Development of Public Health and on Change and Supplement of Certain Acts, as amended.
  5. The Tenderer or its specialist Subcontractor shall demonstrate by certificate to have an “Approval for handling the hazardous waste” pursuant to the Act No. 79/2015 Coll., on wastes and amending certain laws.

It shall be the responsibility of the contractor, subcontractor and his specialist subcontractor to comply with the provisions of Law no. 79/2015 Coll. on waste and amending certain laws and its implementing regulations.

  1. Other qualification requirements are specified in the Tender Documents.

Tender Documents may be obtained from the office at the address below upon electronic written application (which shall contains Tenderer’s request for Tender Documents, including all invoicing data, i.e. company address, correspondence address, tax number identification, VAT number etc.) accompanied with the official letter and upon payment of a non-refundable fee of Euro one hundred (€ 100) or equivalent in a convertible currency at the account No.:

 

EUR 2629106127/1100

IBAN: SK6111000000002629106127

BIC: TATRSKBX

Variable symbol: 0138001

The set of Tender Documents is provided, after payment received by the Employer, in governing language, that is English, and upon request of the Tenderer it will be provided also in Slovak language. In case of discrepancies between English and Slovak sets of Tender Documents, the English set of Tender Documents governs and shall be binding upon each Tenderer.

If requested, the documents will be promptly dispatched by post, but no liability can be accepted for loss or late delivery. If the Tenderer wishes to receive the Tender Documents in person, it shall notify the Employer at least one (1) day prior the expected collection date.

All Tenders must be accompanied by a Tender Security in an amount equal to forty one thousand Euro (€ 41,000) or its equivalent in a convertible currency.

Tenders must be delivered to the office at the adress below at or before 08.30 a.m., CET, 19th July 2016, at which time they will be opened in the presence of those Tenderers’ representatives who choose to attend. Any Tender received by the Employer after the Tender submission deadline will be rejected and returned unopened to the Tenderer. The Tenders must be delivered during the working days, except of public holidays, as specified in the Act. 241/1993 Coll. on public holidays, and commemorative days as amended.

The Site visit will take place on 16th June 2016 beginning from 09.30 a.m., CET, at V1 NPP Jaslovské Bohunice, Auditorium of the Information Centre for V1 NPP Decommissioning, Building No. 636, Jaslovské Bohunice. For arranging of entry permission the perspective Tenderers are requested to submit the following data of their representatives who wish to participate at Site visit meeting: name, date of birth, personal identification number for slovak citizens, identification card or passport No., home address, one week before the visit’s date at the latest. Maximum 2 persons of each Tenderer will be allowed to attend the above meeting.

A register of potential Tenderers who have purchased the Tender Documents may be obtained upon the request at the address below.

Prospective Tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the Tender Documents at the following office:

 

Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s.

BIDSF PMU - Procurement Group

Tomášikova 22

821 02 Bratislava

Slovak Republic

Attn.: Mrs. Silvia Signorini, Mrs. Andrea Orešanská, Mr. Vladimír Jarunek

Telephone: +421 33 531 5632, Fax: +421 2 48 26 29 17

E-mail: signorini.silvia@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk, jarunek.vladimir@javys.sk