| Vyhlasovateľ sútaže | |||
| Obchodné meno/Názov : | Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. | ||
| Sídlo : | Tomášikova 22, 821 02 Bratislava | ||
| IČO : | 359 460 24 | ||
| Podľa : | |||
| Zverejňuje : | |||
VÝZVA NA PREDLOŽENIE PONÚK
Slovenská republika Medzinárodný fond na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice
Táto výzva na predloženie ponúk sa riadi všeobecným oznámením o verejnom obstarávaní pre tento projekt, ktoré bolo uverejnené v Obchodnom vestníku SR a na internetovej stránke EBOR a JAVYS dňa 15. januára 2016. Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), ďalej len “objednávateľ“, získala grant od Medzinárodného fondu na podporu vyradenia z prevádzky JE Bohunice (BIDSF), ktorý spravuje Európska banka pre obnovu a rozvoj (banka), na úhradu nákladov projektu A5-A3 – Optimalizácia elektrickej schémy. Objednávateľ v súčasnosti vypisuje súťaž na predloženie zapečatených ponúk od zhotoviteľov pre nasledovnú zmluvu, ktorá má byť financovaná z časti finančných prostriedkov tohto Fondu.
Hlavným cieľom projektu BIDSF A5-A3 je optimalizácia a úprava napájania pre jednotlivé zariadenia a postupné odpájanie a demontáž nepotrebných zariadení a káblov. Rozsah prác zhotoviteľa zahŕňa realizáciu úprav (optimalizácia elektrickej siete) napájania zariadení v SO: 800:V1, SO 800/a:V1, SO 800/b:V1, SO 800/c:V1, SO 800/d:V1, SO 801:V1, SO 804:V1, SO 803:/V1, SO 585/a:V1, SO 585/b:V1, SO 713:V1 a SO 460:V1. Práce rovnako zahŕňajú aj prepojenie jednotlivých zariadení na iné elektrické rozvádzače a postupné odpájanie a demontáž nepotrebných zariadení v dotknutých stavebných objektoch. Celková demontáž/rekonštrukcia/modifikácia systémov el. napájania sa bude realizovať klasickými postupmi.
Rozsah projektu takisto pokrýva činnosti ako: vykonanie všetkých analýz, skúšok, kontrol a ďalších činností, ktoré môžu byť potrebné na zabezpečenie toho, aby projekt, materiály a odborné spracovanie boli vhodné na špecifikovanú prevádzku, alebo aby boli také, ako vyžaduje bežné použitie či osvedčená prax, pri zabezpečení školenia zamestnancom, ktorí budú používať upravené zariadenia. Detailnejšie informácie sú uvedené ďalej v Súťažných podkladoch. Optimalizačné, demontážne, rekonštrukčné práce a úpravy budú realizované v lokalite jadrovej elektrárne V1 Jaslovské Bohunice. Obstarávanie bude vykonané v súlade s Politikou a pravidlami verejného obstarávania EBOR , ktoré sú zverejnené na stránke EBOR http://www.ebrd.com. Výberové konanie na zmluvy financované z grantu BIDSF, ktorý spravuje banka, je otvorené pre firmy zo všetkých krajín. Finančné príspevky z grantu nesmú byť použité za účelom akýchkoľvek platieb osobám alebo subjektom alebo na akýkoľvek dovoz tovaru, ak takáto platba alebo dovoz sú zakázané na základe rozhodnutia Bezpečnostnej rady OSN prijatého v súlade s kapitolou VII Charty OSN. Aby bol uchádzač kvalifikovaný na zadanie zmluvy, musí preukázať objednávateľovi, že podstatným spôsobom spĺňa nasledovné minimálne kvalifikačné kritéria:
Povinnosťou zhotoviteľa i jeho podzhotoviteľa - špecialistu bude dodržiavať ustanovenia zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov a jeho vykonávacích predpisov.
Súťažné podklady možno získať na nižšie uvedenom kontaktnom mieste zaslaním elektronickej písomnej žiadosti, (ktorá obsahuje žiadosť uchádzača o zakúpenie súťažných podkladov vr. všetkých fakturačných údajov, t.j. adresa spoločnosti, korešpondenčná adresa, daňové identifikačné číslo, DIČ a pod.) doloženú oficiálnym listom a po zaplatení nenávratného poplatku vo výške sto eur (100 €) alebo ekvivalentu v zameniteľnej mene na účet č.: EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127 BIC: TATRSKBX Variabilný symbol: 0138001 Súbor súťažných podkladov sa poskytuje, po obdržaní platby objednávateľom, v rozhodujúcom jazyku, ktorým je angličtina a na žiadosť uchádzača bude poskytnutý tiež v slovenskom jazyku. V prípade nezrovnalostí medzi anglickou a slovenskou verziou súťažných podkladov bude rozhodujúca anglická verzia súťažných podkladov a tá bude záväzná pre všetkých uchádzačov. Na vyžiadanie budú dokumenty okamžite zaslané poštou, avšak bez akejkoľvek zodpovednosti za stratu alebo oneskorené dodanie. Ak si uchádzač želá vyzdvihnúť súťažné podklady osobne, musí informovať objednávateľa minimálne jeden (1) deň pred predpokladným dňom ich vyzdvihnutia. Ku všetkým ponukám musí byť zložená zábezpeka na ponuku vo výške štyridsať jeden tisíc eur (41 000 €) alebo zodpovedajúca čiastka vo voľne zameniteľnej mene. Ponuky musia byť doručené na nižšie uvedenú adresu do 08:30 h, stredoeurópskeho času, 19. Júla 2016, kedy budú tieto ponuky otvorené za prítomnosti zástupcov uchádzačov, ktorí sa rozhodli zúčastniť sa otvorenia ponúk. Akákoľvek ponuka, ktorú objednávateľ obdrží po záverečnom termíne na predloženie ponúk bude zamietnutá a neotvorená uchádzačovi vrátená. Ponuky musia byť doručené v rámci pracovného dňa, mimo štátnych sviatkov, ako uvedené v zákone č. 241/1993 Z.z. o štátnych sviatkoch, dňoch pracovného pokoja a pamätných dňoch v znení neskorších predpisov. Návšteva areálu sa uskutoční 16. júna 2016 so začiatkom o 09:30 h, stredoeurópskeho času v JE V1 Jaslovské Bohunice, v auditóriu Informačného centra vyraďovania JE V1, budova č. 636 v Jaslovských Bohuniciach. K získaniu povolenia na vstup je potrebné, aby potenciálni uchádzači najneskôr týždeň pred návštevou JE V1 predložili nasledovné údaje o ich zástupcoch, ktorí sa chcú zúčastniť na stretnutí: meno, dátum narodenia, rodné číslo zástupcov slovenskej národnosti, číslo občianskeho preukazu alebo pasu, adresu bydliska. Zúčastniť sa vyššie spomenutého stretnutia bude umožnené maximálne dvom osobám na jedného uchádzača. Zoznam potenciálnych uchádzačov, ktorí si zakúpili súťažné podklady, je možné obdržať na základe požiadavky na nižšie uvedenej kontaktnej adrese. Potenciálni uchádzači môžu získať ďalšie informácie, prezrieť si a získať súťažné podklady na nasledujúcom kontaktom mieste:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. BIDSF PMU – Odbor obstarávania BIDSF Tomášikova 22 821 02 Bratislava Slovenská republika p. Silvia Signorini, p. Andrea Orešanská, p. Vladimír Jarunek TEL: +421 33 531 5632 FAX: +421 2 48 26 29 17 e-mail: signorini.silvia@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk, jarunek.vladimir@javys.sk
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- INVITATION FOR TENDERS
Slovak Republic Bohunice International Decommissioning Support Fund
This Invitation for Tenders follows the General Procurement Notice for this project, which was published in the Trade Gazette of the Slovak Republic and on the EBRD’s and JAVYS’s web site on 15th January 2016. Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. (JAVYS), hereinafter referred to as “the Employer”, has received a grant from The Bohunice International Decommissioning Support Fund (BIDSF), administered by the European Bank for Reconstruction and Development (the Bank) towards the cost of the project A5-A3 – Optimisation of Electric Scheme. The Employer now invites sealed Tenders from Contractors for the following Contract to be funded from part of the proceeds of the Grant.
The main task of the BIDSF project A5-A3 is to optimize and modify the power supply of the individual equipment and gradual disconnect and dismantle not necessary equipment and cables. The Contractor’s scope of works includes the performance of modifications (optimisation of electric scheme) of equipment power supply situated in CB: 800:V1, CB 800/a:V1, CB 800/b:V1, CB 800/c:V1,CB 800/d:V1, CB 801:V1, CB 804:V1, CB 803:/V1, CB 585/a:V1, CB 585/b:V1, CB 713:V1 and CB 460:V1. It includes interconnection of the individual equipment to other electrical switchboards and gradual disconnecting and dismantling of not required equipment in the relevant civil buildings. Overall dismantling/reconstruction/modification of power supply of systems will be performed by conventional procedures.
The scope of the project also covers activities such as: to perform all analyses, tests, inspections and other activities which might be considered necessary to ensure that the design, materials and workmanship are satisfactory for the specified operation, or required by common usage or good practice, providing training to employees of the Employer, who will use the modified equipment. More detailed information is provided further in the Tender Documents. The optimisation, dismantling, reconstruction and modification works will be performed on the site of Nuclear Power Plant V1 Jaslovské Bohunice. Procurement will be carried out in accordance with the EBRD Procurement Policies and Rules which are published in the website http://www.ebrd.com.
Tendering for contracts to be financed with the proceeds of the BIDSF grant which is administered by the Bank is open to firms from all countries.
The proceeds of the grant will not be used for the purpose of any payment to persons or entities, or for any import of goods, if such payment or import is prohibited by a decision of the United Nations Security Council taken under Chapter VII of the Chapter of the United Nations.
To be qualified for Contract award, the Tenderer must demonstrate to the Employer that it substantially satisfies the following minimum qualification criteria:
It shall be the responsibility of the contractor, subcontractor and his specialist subcontractor to comply with the provisions of Law no. 79/2015 Coll. on waste and amending certain laws and its implementing regulations.
Tender Documents may be obtained from the office at the address below upon electronic written application (which shall contains Tenderer’s request for Tender Documents, including all invoicing data, i.e. company address, correspondence address, tax number identification, VAT number etc.) accompanied with the official letter and upon payment of a non-refundable fee of Euro one hundred (€ 100) or equivalent in a convertible currency at the account No.:
EUR 2629106127/1100 IBAN: SK6111000000002629106127 BIC: TATRSKBX Variable symbol: 0138001 The set of Tender Documents is provided, after payment received by the Employer, in governing language, that is English, and upon request of the Tenderer it will be provided also in Slovak language. In case of discrepancies between English and Slovak sets of Tender Documents, the English set of Tender Documents governs and shall be binding upon each Tenderer. If requested, the documents will be promptly dispatched by post, but no liability can be accepted for loss or late delivery. If the Tenderer wishes to receive the Tender Documents in person, it shall notify the Employer at least one (1) day prior the expected collection date. All Tenders must be accompanied by a Tender Security in an amount equal to forty one thousand Euro (€ 41,000) or its equivalent in a convertible currency. Tenders must be delivered to the office at the adress below at or before 08.30 a.m., CET, 19th July 2016, at which time they will be opened in the presence of those Tenderers’ representatives who choose to attend. Any Tender received by the Employer after the Tender submission deadline will be rejected and returned unopened to the Tenderer. The Tenders must be delivered during the working days, except of public holidays, as specified in the Act. 241/1993 Coll. on public holidays, and commemorative days as amended. The Site visit will take place on 16th June 2016 beginning from 09.30 a.m., CET, at V1 NPP Jaslovské Bohunice, Auditorium of the Information Centre for V1 NPP Decommissioning, Building No. 636, Jaslovské Bohunice. For arranging of entry permission the perspective Tenderers are requested to submit the following data of their representatives who wish to participate at Site visit meeting: name, date of birth, personal identification number for slovak citizens, identification card or passport No., home address, one week before the visit’s date at the latest. Maximum 2 persons of each Tenderer will be allowed to attend the above meeting. A register of potential Tenderers who have purchased the Tender Documents may be obtained upon the request at the address below. Prospective Tenderers may obtain further information from, and inspect and acquire the Tender Documents at the following office:
Jadrová a vyraďovacia spoločnosť, a.s. BIDSF PMU - Procurement Group Tomášikova 22 821 02 Bratislava Slovak Republic Attn.: Mrs. Silvia Signorini, Mrs. Andrea Orešanská, Mr. Vladimír Jarunek Telephone: +421 33 531 5632, Fax: +421 2 48 26 29 17 E-mail: signorini.silvia@javys.sk, oresanska.andrea@javys.sk, jarunek.vladimir@javys.sk
|
|||