Insolvenční Rejstřík ČR

Obchodný vestník
Detail

Stiahnuť podanie
  • Vestník č:
  • 212/2015
  • Kapitola:
  • Konkurzy a reštrukturalizácie
  • Podanie:
  • Oznámenia správcov
  • Deň vydania:
  • 4.11.2015
  • Značka:
  • K023911
Obchodné meno/Názov/Meno a priezvisko dlžníka/úpadcu: Martin Jaš - ELMAR
Sídlo/Bydlisko dlžníka/úpadcu: Janigova 19, 04023 Košice
IČO/Dátum narodenia dlžníka/úpadcu: 34377301
Obchodné meno správcu:
Titul, meno a priezvisko správcu: Ing. Slávka Molčanyiová PhD.
Sídlo správcu: Klokočov 45, 07236 Klokočov
Kotakt na správcu : 0905647435, consulting.slavka@gmail.com
Spisová značka správcovského spisu : 26K/33/2013 S1270
Spisová značka súdneho spisu : 26K/33/2013
Druh podania : Iné zverejnenie

VYHLÁSENIE – 3. kola verejného ponukového konania speňažovania majetkovej podstaty

Bod 1.

Ing. Slávka Molčanyiová, PhD., správca v súlade so záväzným pokynom VV sa vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania na predaj súboru hnuteľných vecí uvedených pod poradovými číslami 1 až 1639, 1646, 1649, 1651 až 1657, 1659, 1661 až 1672 a pod poradovými číslami 1674 až 1767 patriacich do všeobecnej podstaty úpadcu, a to:

Uvedený hnuteľný majetok sa ponúka na predaj ako celok. Záujemcovia o kúpu súboru hnuteľných vecí sú povinní ponúknuť v 3. verejnom ponukovom kole najvyššiu ponúkanú sumu zo súpisovej hodnoty. Záujemca sa môže dohodnúť so správcom na obhliadke hnuteľných vecí telefonicky na č. 0905 647 435 tak, aby sa obhliadka uskutočnila najmenej 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

Podmienky speňažovania súboru hnuteľných vecí:

1.      Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť aj fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia. Ponukové konanie je uverejňované len v Obchodnom vestníku.

2.      Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Verejné ponukové konanie – konkurz Martin Jaš – neotvárať“ v lehote 10 pracovných dní od uverejnenia ponukového kola, najneskôr však do 16,00 hod. 10. pracovného dňa na adresu kancelárie správcu: Klokočov 45, 072 36  Klokočov. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

3.      Náležitosti ponuky: riadna identifikácia veci, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v zozname majetku určeného na speňaženie, označenie ponúkanej kúpnej ceny, predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako jeden mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu; doklad o zaplatení zábezpeky na kúpnu cenu.

  1. Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok sú povinní ponúknuť v 3. kole verejného ponukového konania najvyššiu kúpnu cenu  súpisovej hodnoty.
  2. Všetci záujemcovia musia k svojej ponuke priložiť doklad o zaplatení celej ním ponúkanej kúpnej ceny v prospech  účtu vedenom v OTP banke, a.s. :15476642/5200, ktorá sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.

6.      Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zábezpeky na účet úpadcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.

7.      Termín a miesto otvárania obálok: do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v kancelárii správcu. Otvárania obálok sa zúčastní predseda VV alebo iný poverený člen VV.

8.      Lehota na vyhodnotenie ponúk: víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 7 pracovných dní od otvorenia obálok. Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. Predaj majetku schváli pred uzatvorením kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o odplatnom postúpení pohľadávok veriteľský výbor (ďalej len zmluva). V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní bude zábezpeka započítaná na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uhradiť zvyšok kúpnej ceny v lehote 3 pracovných dní od doručenia výzvy správcu na doplatok ponúkanej kúpnej ceny. V prípade, ak úspešný záujemca neuhradí doplatok kúpnej ceny alebo neuzatvorí zmluvu prepadne uhradená zábezpeka v prospech podstaty.

9.      Správca má právo odmietnuť cenu ako neprimerane nízku.

 

Bod 2.

Ing. Slávka Molčanyiová, PhD., správca v súlade so záväzným pokynom VV sa vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania  na predaj osobného motorového vozidla Trabant 601 uvedenom pod poradovým číslom 1768  patriacich do všeobecnej podstaty úpadcu, a to:

Uvedený hnuteľný majetok sa ponúka na predaj ako celok. Záujemcovia o kúpu súboru hnuteľných vecí sú povinní ponúknuť v 3. verejnom ponukovom kole najvyššiu ponúkanú sumu zo súpisovej hodnoty. Záujemca sa môže dohodnúť so správcom na obhliadke hnuteľných vecí telefonicky na č. 0905 647 435 tak, aby sa obhliadka uskutočnila najmenej 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

Podmienky speňažovania súboru hnuteľných vecí:

  1. Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť aj fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia. Ponukové konanie je uverejňované len v Obchodnom vestníku.

2.      Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Verejné ponukové konanie – konkurz Martin Jaš – neotvárať“ v lehote 10 pracovných dní od uverejnenia ponukového kola, najneskôr však do 16,00 hod. 10. pracovného dňa na adresu kancelárie správcu: Klokočov 45, 072 36  Klokočov. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

3.      Náležitosti ponuky: riadna identifikácia veci, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v zozname majetku určeného na speňaženie, označenie ponúkanej kúpnej ceny, predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako jeden mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu; doklad o zaplatení zábezpeky na kúpnu cenu.

  1. Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok sú povinní ponúknuť v 3. kole verejného ponukového konania najvyššiu kúpnu cenu  súpisovej hodnoty.
  2. Všetci záujemcovia musia k svojej ponuke priložiť doklad o zaplatení celej ním ponúkanej kúpnej ceny v prospech  účtu vedenom v OTP banke, a.s. :15476642/5200, ktorá sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.

6.      Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zábezpeky na účet úpadcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.

7.      Termín a miesto otvárania obálok: do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v kancelárii správcu. Otvárania obálok sa zúčastní predseda VV alebo iný poverený člen VV.

8.      Lehota na vyhodnotenie ponúk: víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 7 pracovných dní od otvorenia obálok. Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. Predaj majetku schváli pred uzatvorením kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o odplatnom postúpení pohľadávok veriteľský výbor (ďalej len zmluva). V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní bude zábezpeka započítaná na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uhradiť zvyšok kúpnej ceny v lehote 3 pracovných dní od doručenia výzvy správcu na doplatok ponúkanej kúpnej ceny. V prípade, ak úspešný záujemca neuhradí doplatok kúpnej ceny alebo neuzatvorí zmluvu prepadne uhradená zábezpeka v prospech podstaty.

9.      Správca má právo odmietnuť cenu ako neprimerane nízku.

 

Bod 3.

Ing. Slávka Molčanyiová, PhD., správca v súlade so záväzným pokynom VV sa vyhlasuje 3. kolo verejného ponukového konania na predaj súboru hnuteľných vecí uvedených pod poradovými číslami 1640 až 1645,  1647 až 1648, 1650, 1658, 1660 patriacich do všeobecnej podstaty úpadcu, a to:

Uvedený hnuteľný majetok sa ponúka na predaj ako celok. Záujemcovia o kúpu súboru hnuteľných vecí sú povinní ponúknuť v 3. verejnom ponukovom kole najvyššiu ponúkanú sumu zo súpisovej hodnoty. Záujemca sa môže dohodnúť so správcom na obhliadke hnuteľných vecí telefonicky na č. 0905 647 435 tak, aby sa obhliadka uskutočnila najmenej 2 dni pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk.

Podmienky speňažovania súboru hnuteľných vecí:

  1. Na ponukovom konaní sa môžu zúčastniť aj fyzické aj právnické osoby bez obmedzenia. Ponukové konanie je uverejňované len v Obchodnom vestníku.

2.      Termín a miesto na predkladanie ponúk: Záujemca musí doručiť správcovi ponuku v zalepenej obálke s výrazným označením „Verejné ponukové konanie – konkurz Martin Jaš – neotvárať“ v lehote 10 pracovných dní od uverejnenia ponukového kola, najneskôr však do 16,00 hod. 10. pracovného dňa na adresu kancelárie správcu: Klokočov 45, 072 36  Klokočov. Ponuka, ktorá nebude doručená do skončenia lehoty sa nebude považovať za riadne doručenú, aj keď bola odoslaná pred uplynutím lehoty. Zmeškanie lehoty nemožno odpustiť. Riadne doručená ponuka je záväzná až do skončenia ponukového konania, nemožno ju meniť, dopĺňať ani vziať späť. Každý záujemca môže predložiť len jednu ponuku, inak sa na všetky jeho podané ponuky neprihliada.

3.      Náležitosti ponuky: riadna identifikácia veci, ktorá musí byť zhodná s označením, ktoré je uvedené v zozname majetku určeného na speňaženie, označenie ponúkanej kúpnej ceny, predloženie dokladu preukazujúceho právnu subjektivitu právnickej osoby, originál alebo overenú fotokópiu výpisu z obchodného alebo živnostenského alebo iného registra nie staršiu ako jeden mesiac s označením obchodného mena, sídla a IČO; u fyzických osôb – nepodnikateľov sa uvedie meno, priezvisko, dátum narodenia, bydlisko a priloží sa fotokópia OP alebo rodného listu; doklad o zaplatení zábezpeky na kúpnu cenu.

  1. Záujemcovia o kúpu súboru pohľadávok sú povinní ponúknuť v 3. kole verejného ponukového konania najvyššiu kúpnu cenu  súpisovej hodnoty.
  2. Všetci záujemcovia musia k svojej ponuke priložiť doklad o zaplatení celej ním ponúkanej kúpnej ceny v prospech  účtu vedenom v OTP banke, a.s. :15476642/5200, ktorá sa považuje za riadne a včas uhradenú pripísaním na účet úpadcu najneskôr v poslednom dni určenom na doručovanie ponúk.

6.      Podmienkou na akceptáciu ponuky je doručenie ponuky záujemcu a poukázanie zábezpeky na účet úpadcu. Záväznú ponuku, ktorá nebude obsahovať niektoré z uvedených dokladov alebo údajov má právo správca odmietnuť a neprihliadať na ňu. Správca si vyhradzuje právo odmietnuť všetky ponuky.

7.      Termín a miesto otvárania obálok: do 3 pracovných dní od skončenia lehoty na doručovanie ponúk v kancelárii správcu. Otvárania obálok sa zúčastní predseda VV alebo iný poverený člen VV.

8.      Lehota na vyhodnotenie ponúk: víťaznú ponuku správca vyhodnotí do 7 pracovných dní od otvorenia obálok. Správca bude informovať všetkých záujemcov ponukového konania do 10 pracovných dní odo dňa vyhodnotenia ponúk. Predaj majetku schváli pred uzatvorením kúpnej zmluvy, resp. zmluvy o odplatnom postúpení pohľadávok veriteľský výbor (ďalej len zmluva). V prípade, ak bude záujemca vyhodnotený ako úspešný v ponukovom konaní bude zábezpeka započítaná na úhradu kúpnej ceny a záujemca je povinný uhradiť zvyšok kúpnej ceny v lehote 3 pracovných dní od doručenia výzvy správcu na doplatok ponúkanej kúpnej ceny. V prípade, ak úspešný záujemca neuhradí doplatok kúpnej ceny alebo neuzatvorí zmluvu prepadne uhradená zábezpeka v prospech podstaty.

9.      Správca má právo odmietnuť cenu ako neprimerane nízku.

V Klokočove, dňa 30.10.2015. Ing. Slávka Molčanyiová, PhD.       - správca